ہیڈلائنز


ڈونلڈ ٹرمپ کے سفری پابندی کے حکم نامے کو معطل کردیا

Written by | روزنامہ بشارت

ریاست ہوائی  میں مسلم ایسوسی ایشن آف ہوائی اور دیگر افراد کی جانب سے دائر درخواست پر وفاقی عدالت نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے6 ممالک کے شہریوں کے امریکا میں داخلے پرپابندی پر حکم امتناع جاری کیا۔عدالت کی جانب سے یہ حکم امتناع سفری پابندی کے دوبارہ نافذالعمل ہونےسے ایک دن قبل جاری کیا گیا ہے۔

امریکی صدر نے سفری پابندی والے ممالک کی فہرست میں توسیع کرتے ہوئے اسلامی ممالک ایران،شام،لیبیا،یمن،صومالیہ کے بعد چاڈ،شمالی کوریا اور وینزویلا کو شامل کیا تھا۔

وفاقی عدالت کے جج واٹسن کا عارضی حکم امتناعی چاڈ،لیبیا،ایران،صومالیہ ،شام اور یمن کے شہریوں سے متعلق ہے جب کہ شمالی کوریا اور وینز ویلا کے شہریوں پر اس حکم کا اطلاق نہیں ہوگا۔

عدالتی فیصلے میں کہا گیا ہے کہ امریکی انتظامیہ نے پابندی لگانے سے قبل ضروری تفصیلات   کو مدنظر نہیں رکھا گیا اور ایسا کرنا 6 ممالک کے 15کروڑ افراد سے متعلق معاملہ خود امریکی مفاد میں نہیں ہوسکتا۔

رواں سال فروری میں ڈونلڈ ٹرمپ نے صدارت سنبھالتے ہی بعض مسلم ممالک پر امریکا کا سفر کرنے پر پابندی عائد کی تھی۔اس فہرست میں ایران ،لیبیا، شام، یمن اور صومالیہ تھے لیکن  بعد میں  ان ممالک کی تعداد میں مزید اضافہ کیا گیا۔

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ