ہیڈلائنز

Reporter HA

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ سیکیورٹی فورسزنے ڈی آئی خان کےعلاقےکلاچی میں کارروائی کی جہاں قوم کاایک اورسپوت میجر اسحاق شہید ہوگیا۔

 

ٹھائیس سال کے میجراسحاق کا تعلق خوشاب سے تھا، شہیدمیجراسحاق کے پسماندگان میں بیوہ اورایک سال بیٹا شامل ہیں۔

 

میجراسحاق شہیدکی نمازجنازہ میں آرمی چیف قمرجاویدباجوہ اوردیگرحکام نے شرکت کی۔

 

ڈی جی آئی ایس پی آرمیجرجنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ دفاع وطن ہمارامقدس فریضہ ہے، ہم مادروطن کا دفاع کرتے رہیں گے۔

 

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

سعد حریری نے اس وقت ایک سیاسی بےیقینی کی صوتحال پیدا کر دی تھی جب انھوں نے سعودی عرب میں یہ کہہ کر استعفیٰ دے دیا تھا کہ ان کی جان کو خطرہ ہے۔

انھوں نے اس تاثر کو رد کیا تھا کہ انھیں سعودی عرب میں زبردستی رکھا گیا تھا یا کہ سعودی حکام نے ایران کے ساتھ کشیدگی کے باعث انھیں استعفیٰ دینے پر مجبور کیا۔

سنیچر کے روز وزیراعظم حریری فرانس کے دارالحکومت پیرس گئے جہاں انھوں نے فرانسیسی صدر ایمانوئل میکخواں سے ملاقات کی جن کی کوشش ہے کہ موجودہ کشیدگی سے نکالا جا سکے۔

جب سعد حریری فرانس میں تھے تو انھوں نے کہا تھا کہ لبنان پہنچنے کے بعد صدر سے ملاقات کریں جس کے بعد وہ اپنی پوزیشن واضح کریں گے۔

جب وہ بیروت ہوائی اڈے پر پہنچے تو ان سے پوچھا گیا کہ کیا ان کے پاس لبنانی عوام کے لیے کوئی پیغام ہے تو انھوں نے کہا ’شکریہ۔‘

اس کے بعد انھوں نے اپنے والد رفیق حریری کی قبر پر جا کر فاتحہ پڑھی۔

سعد حریری نے نومبر کی چار تاریخ کو سعودی عرب سے اپنے عہدے سے مستعفی ہونے کا اعلان کر دیا تھا۔ سعد حریری نے اپنے ایک ٹی وی انٹرویو میں کہا تھا کہ سعودی عرب سے واپس جانے پر وہ مکمل طور پر آزاد ہیں اور انھوں نے لبنان اپنے آپ کو محفوظ رکھنے کے لیے چھوڑا تھا۔

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

آکسفورڈ یونیورسٹی سے تعلیم حاصل کرنے والے طالب علم فیض صدیقی نے الزام عائد کیا ہے کہ انھیں سنہ 2000 میں جدید تاریخ کے کورس کے دوران ناکافی پڑھایا گیا اور اس وجہ سے ان کا مجموعی سکور لوئر 2:1 رہا۔

فیض صدیقی کا دعویٰ ہے کہ ان کے کورس کے دوران یونیورسٹی کا عملہ چھٹیوں پر تھا اور انھیں انھیں ناکافی تعلیمی وسائل فراہم کیے گئے۔

دوسری جانب آکسفورڈ یونیورسٹی فیض صدیقی کی جانب سے ان الزامات کی تردید کرتی ہے اور اس کا موقف ہے کہ یہ مقدمہ قانونی ٹائم کی مہلت سے باہر ہے۔

فیض صدیق کا کہنا ہے کہ ان کے ایک ٹیوٹر نے ان کی میڈیکل معلومات بھی ایک اور استاد کو فراہم نہیں کیں۔

39 سالہ فیض صدیقی بریس نوز کالج میں پڑھتے تھے اور انھوں نے اپنی تنقید کا نشانہ ایک خصوصی کورس کو بنایا جو انڈیا کے بارے میں تھا۔

فیض صدیقی کے وکیل کے مطابق ان کے موکل ایک پرعزم نوجوان طالب علم تھے اور وہ آئی وی لیگ یونیورسٹی کے ذریعے گریجویشن کرکے ایک منافع بخس کیریئر بنانا چاہتے تھے۔

فیض صدیقی کے وکیل نے مزید کہا 'اگرچہ بہت سے لوگوں کو لگے گا کہ 2:1 والی آکسفورڈ کی ڈگری بہت متاثر کن تھی تاہم یہ میرے موکل کی امیدوں پر پورا نہیں اتری اور وہ اس بات پر بہت مایوس ہیں۔'

وکیل کے مطابق ماضی میں فیض کی ملازمتوں کی کارکردگی 'اچھی نہیں رہی' اسی لیے وہ آکسفورڈ یونیورسٹی سے ڈگری لے کر اپنا کیریئر بنانا چاہتے تھے تاہم اس وقت وہ بے روز گار ہیں اور انھیں ڈپریشن ہیں۔

آکسفورڈ یونیورسٹی کے وکیل کا کہنا ہے کہ فیض صدیقی نے یونیورسٹی کے ناکافی وسائل کے بارے میں شکایت کی تاہم انھوں نے اس تدریس کو صرف 'تھوڑا غیر دلچسپ' قرار دیا تھا۔

ان کے مطابق فیض صدیقی کو ایک سال کے دوران اتنا ہی پڑھایا گیا تھا جتنا دیگر طلبہ کو پڑھایا گیا۔

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

ڈگمگاتی کشتی بغاوت کے بھنور میں پھنسنے لگی، نااہل نواز شریف کو دوبارہ پارٹی صدر بنانے کا بل قومی اسمبلی میں پیش ہوا تو اختلافات کھل کر سامنے آگئے۔

نون لیگ کے رکن سابق وزیر مملکت رضا حیات ایوان سے غیرحاضر رہے، ان کا کہنا ہے کہ ضمیر کا سودا نہیں کرسکتا۔ جبکہ ن لیگ کے ایک اور ایم این اے سرزمین خان نے بھی پارٹی سے منہ موڑ لیا۔

پارلیمانی سیکریٹری سرزمین خان نے قومی اسمبلی میں ترمیمی بل پر ووٹ دینے سےانکارکردیا، نتیجہ یہ نکلا کہ سرزمین خان کو پارلیمانی پارٹی اور اسمبلی اجلاس میں شرکت سے روک دیا گیاہے۔

 

Write on منگل, 21 نومبر 2017

سعودی عرب کے مختلف شہروں میں گذشتہ دو روز سے موسلا دھاربارشوں نے نظام زندگی مفلوج کردیا، شدید بارشوں سے سڑکیں اور انڈر پاسز جھیل کا منظر پیش کرنے لگے۔

مکہ کا ایک انڈر پاس بھی بارش میں ڈوب گیا۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق جدہ میں شدید طوفانی بارشوں کے باعث جدہ مکہ ایکپسریس وے بند کردی گئی، انڈر پاسز میں پانی بھر جانےسے کئی گاڑیاں پھنس گئیں۔

سعودی محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ بارشوں کا سلسلہ جمعرات تک جاری رہنے کا امکان ہے، سعودی عرب کے شمالی ، وسطی اور شمال مشرقی علاقوں میں موسم بڑی حد تک سرد ہو جائے گا۔

جدہ کے وسطی اور شمالی علاقوں میں بارش تھم گئی ہے جبکہ مشرقی اور جنوبی علاقوں میں تیز ہوگی، آج شام کو بھی جدہ میں بارش ہوگی۔

دوسری جانب مدینہ منورہ میں ہونے والی بارش کے باعث سردی کی شدت میں اضافہ ہوگیا۔

Write on منگل, 21 نومبر 2017

الیکشن کمیشن نے نئی حلقہ بندیوں سے متعلق طریقہ وضع کرلیا ہے، ذرائع الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ حلقہ بندیوں کیلئےہرصوبےمیں تین افسران پرمشتمل کمیٹی تشکیل دی جائے گی۔

کمیٹیاں بننے کے بعد شماریات ڈویژن سے تفصیلات لی جائیں گی اور اضلاع کے نقشے حاصل کئے جائے گے جبکہ شہری علاقوں کے شماریات سرکلز کو نہیں توڑاجائے گا۔

ذرائع الیکشن کمیشن کے مطابق کل آبادی کو دو سو ساٹھ نشستوں پرتقسیم کرکے کوٹہ نکالاجائےگا، کمیٹیاں قومی وصوبائی حلقہ بندیوں پرپروپوزل تیارکرکے الیکشن کمیشن میں پیش کریں گی، ڈرافٹ میں کوئی نقص ہوا تو کمیٹی پندرہ دن میں نقص دور کرکے ڈرافٹ جمع کرانے کی پابند ہوگی۔

الیکشن کمیشن پروپوزل کے بعد حلقہ بندیوں کی فہرست شائع کرے گا۔

ایک حلقہ تقریباسات لاکھ آبادی پر مشتمل ہوگا، قومی اسمبلی کی کوئی نشست ایک ضلع سےزائد پرمشتمل نہیں ہوگی اگرایسا ہوا تو اس کی معقول وجہ دینا ہوگی جبکہ فاٹاکیلئے الگ الگ حلقہ بندی کمیٹیاں بنانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

Write on منگل, 21 نومبر 2017

عدالت نے ملزم کی عدالت میں پیش ہونے سے استثنیٰ کی درخواست کو مسترد کرتے ہوئے نیب کے حکام کو ملزم طلبی کے لیے اشتہار جاری کرنے کا حکم دیا ہے۔

احتساب عدالت نے ملزم اسحاق ڈار کو 30 روز کے بجائے 10 روز میں پیش ہونے کا حکم دیا ہے اور اس ضمن میں نیب کے حکام کو چار دسمبر تک رپورٹ جمع کروانے کا بھی حکم دیا ہے۔

اسحاق ڈار کے دل کی ایک شریان صحیح طریقے سے کام نہیں کر رہی اور ڈاکٹروں نے اُنھیں دوبارہ طبی معائنے کے لیے کہا ہے۔

اسحاق ڈار کے وکیل کا کہنا تھا کہ اگر عدالت حکم دے تو ان کے موکل ویڈیو لنک کے ذریعے لندن سے کسی بھی سوال کا جواب دینے کو تیار ہیں۔

وفاقی وزیر خزانہ کے وکیل نے اپنے موکل کی جگہ ان کے نمائندے کو عدالت میں پیش ہونے سے متعلق بھی درخواست دائر کی۔

نیب کی قانونی ٹیم نے اس درخواست کی مخالفت کرتے ہوئے کہا کہ ملزم اسحاق ڈار کو ایسی کوئی بیماری لاحق نہیں ہے جس کا علاج پاکستان میں ممکن نہ ہو۔

اُنھوں نے کہا کہ ملزم کی طرف سے عدالتی احکامات کو بارہا نظر انداز کیا جارہا ہے جس کا عدالت کو نوٹس لینا چاہیے۔

نیب کی لیگل ٹیم کا کہنا تھا کہ اسحاق ڈار ان دنوں لندن میں مقیم ہیں اور وہ عدالتی کارروائی سے بچنے کے لیے وہاں پر ہیں۔

اسحاق ڈار کے وکیل کا کہنا تھا کہ اس سے پہلے بھی ان کے موکل کی دو میڈیکل رپورٹیں عدالت میں پیش کی جاچکی ہیں لیکن نیب کے افسران نے ان کی تصدیق نہیں کروائی۔

عدالت کے استفسار پر نیب کی قانونی ٹیم کا کہنا تھا کہ انھوں نے ان رپورٹس کی تصدیق کی لیے متعقلہ حکام کو بھجوایا ہے لیکن ابھی تک کوئی جواب موصول نہیں ہوا جس پر اسحاق ڈار کے وکیل کا کہنا تھا کہ اگر پہلے جمع کروائی گئی رپورٹس پر کوئی پیش رفت نہیں ہوئی عدالت ان کی تیسری رپورٹ کو کیسے مسترد کرسکتی ہے۔

عدالت نے ملزم کے حاضری کے استثنیٰ اور مقدمے کی سماعت میں اپنا نمائندہ مقرر کرنے سے متعلق اسحاق ڈار کی درخواست کو مسترد کردیا۔

نیب کے حکام نے عدالت میں اسحاق ڈار کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری کی تعمیلی رپورٹ پیش کی جس کے مطابق ملزم کی گرفتاری کے لیے ان کے اسلام آباد اور لاہور میں واقع گھروں پر چھاپے مارے گئے لیکن وہ وہاں پر موجود نہیں تھے۔

Write on منگل, 21 نومبر 2017

سیپیک کی ساتویں مشترکہ تعاون کمیٹی کا اجلاس ہوا۔ وزارت مالیات اور اسٹیٹ بنک آف پاکستان نے چین کا گوادر فری زون میںچینی کرنسی استعمال کرنے کا مطالبہ مسترد کردیا۔ چینی حکام سے ملاقات میں پاکستان نے چین کو اپنے موقف سے آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ اس سے پاکستان کی اقتصادی اقدار کی خلاف ورزی ہوگی۔ چین نے گوادر میں یوان کی اجازت دینے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہچینی کرنسی کے استعمال سے ایکسچینج سے جڑے خطرات سے بچاجاسکتا ہے۔

اجلاسمیں چینی حکام نے یہ مطالبہ بھی کیا کہ پاکستان سی پیک کے راستے پر کسٹمز نگرانی کے علاقے قائم کرے جسے پاکستان نے تسلیم کرلیا جب کہ اس حوالے سے حتمی مسودے پر دستخط ہونے باقیامکانات ہیں۔

صفحہ نمبر 1 ٹوٹل صفحات 220
Sunny

19°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 31%
Wind: NW at 11.27 km/h
Thursday 11°C / 19°C Partly cloudy
Friday 11°C / 20°C Sunny
Saturday 13°C / 20°C Mostly sunny
Sunday 13°C / 20°C Partly cloudy
Monday 13°C / 18°C Sunny
Tuesday 10°C / 17°C Sunny
Wednesday 10°C / 17°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ