ہیڈلائنز


ڈاکٹر عمران فاروق قتل کیس، مرکزی ملزم کاشف کی افغانستان میں موجودگی کا انکشاف

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد: متحدہ قومی موومنٹ کے مقتول رہنما ڈاکٹر عمران فاروق قتل کیس نیاموڑ اختیار کرگیا ہے ،پکڑے جانے والے ملزمان کے چوتھے ساتھی اورمرکزی ملزم کاشف کی افغانستان میں ممکنہ موجودگی کاانکشاف ہواہے۔ یہ انکشاف ایسے موقع پرسامنے آیا ہے جب اسکاٹ لینڈیارڈ کی ٹیم قتل کیس کے مرکزی ملزم محسن علی سیدکابیان ریکارڈ کرنے کے بعدپاکستان سے واپس لندن روانہ ہوچکی جہاں وہ ایم کیوایم کے مقتول رہنماعمران فاروق کی بیوہ شمائلہ فاروق سے بھی ملاقات کرکے ان کوتفتیش کے حوالے سے آگاہ کرے گی۔پاکستان میں اس کیس پرکام کرنے والے تحقیقاتی حکام نے ایکپسریس ٹریبیون کو بتایاہے کہ محسن علی سیدنے جے آئی ٹی کے دوران انکشاف ہے کہ ان کا چھوتھاساتھی کاشف اب بھی افغانستان موجودہے۔
ملزمان کاشف ،محسن علی سید اور خالدشمیم نے افغانستان کے ذریعے پاکستان واپسی کا منصوبہ بنایا تھا، تاہم کاشف پکڑے جانے کے خوف سے وہیں رک گیا جبکہ محسن علی سید اور خالدشمیم کو2ماہ قبل بلوچستان سرحد پر گرفتار کرلیا گیا۔ ذرائع کاکہناہے کہ قتل کیس کے مرکزی ملزم کاشف کی گرفتاری کیلیے سفارتی طورپرکوششیں شروع کردی گئیں ہیں جبکہ جے آئی ٹی رپورٹ مکمل کرکے وزارت داخلہ کوفراہم کردی جائے گی جسے ممکنہ طورپربرطانوی حکام کے ساتھ بھی شیئرکیاجائے گا ۔ابتدائی جے آئی ٹی رپورٹ پہلے ہی وزیرداخلہ چوہدری نثار کودی جاچکی تھی۔
ذرائع کایہ بھی کہناہے کہ وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثاراپنے دورہ لندن میں برطانوی ہم منصب سے ملاقات کے دوران ڈاکٹر عمران فاروق قتل کیس کے حوالے سے معلومات کاتبادلہ کرچکے ہیں جس میں تینوں ملزمان کو اسکاٹ لینڈ یارڈکے حوالے کرنے کے آپشن پر بھی بات ہوئی ہے ۔

Mostly clear

6°C

اسلام آباد

Mostly clear
Humidity: 79%
Wind: NNW at 6.44 km/h
Saturday 5°C / 14°C Sunny
Sunday 7°C / 16°C Partly cloudy
Monday 10°C / 18°C Mostly cloudy
Tuesday 12°C / 18°C Mostly sunny
Wednesday 12°C / 17°C Sunny
Thursday 10°C / 17°C Sunny
Friday 10°C / 17°C Partly cloudy

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ