ہیڈلائنز


انتخابات کرانا حکومت کی ذمہ داری ہے

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ ملک میں انتخابات اپنے وقت پر ہوں گے اور ان کا انعقاد کرانا فوج کی نہیں بلکہ حکومت کی ذمہ داری ہے۔
وزیر اعظم ہاؤس میں صحافیوں سے غیر رسمی بات چیت کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ انتخابات کرانا میری ذمہ داری ہے فوج کی نہیں اور آئندہ عام انتخابات وقت پر ہی ہوں گے۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے ڈائریکٹر جنرل میجر جنرل آصف غفور کے بیان کہ فوج کا سینیٹ انتخابات سے کوئی لینا دینا نہیں پر وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ یہ ان کی اور حکومت کی ذمہ داری ہے انتخابات کے انعقاد کے لیے الیکشن کمیشن کے معاملے کو حل کریں۔
وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے واضح کیا کہ پارٹی کہے تو ابھی اسمبلی تحیل کر سکتا ہوں تاہم کسی اور کے کہنے پر اسمبلی نہیں توڑوں گا جبکہ مسلم لیگ (ن) نے آئندہ کے وزیر اعظم کے امیدوار کا فیصلہ نہیں کیا۔
ان کا کہنا تھا کہ اسمبلی توڑنے کا اختیار صرف میرا ہے، عوام نے ہمیں پانچ سال کے لیے منتخب کیا ہے تاہم اگر پارٹی کہے تو ابھی اسمبلی توڑ سکتا ہوں مگر کسی اور کے کہنے پر اسمبلی تحلیل نہیں کروں گا۔
انہوں نے کہا کہ میرا خیال ہے کہ انتخابات جولائی میں ہوں گے، ایک سوال پر وزیراعظم نے کہا کہ مسلم لیگ (ن) نے آئندہ وزیر اعظم کے امیدوار کا فیصلہ ابھی نہیں کیا، وزارت اعظمی کا فیصلہ انتخابات میں اکثریت حاصل ہونے کی صورت میں پارٹی کرے گی۔

Sunny

11°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 60%
Wind: NW at 11.27 km/h
Monday 12°C / 20°C Partly cloudy
Tuesday 12°C / 21°C Mostly cloudy
Wednesday 13°C / 19°C Partly cloudy
Thursday 12°C / 19°C Partly cloudy
Friday 12°C / 18°C Cloudy
Saturday 11°C / 13°C Scattered showers
Sunday 11°C / 16°C Mostly cloudy

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ