ہیڈلائنز


اقوام متحدہ کے چارٹر اور اپنی قرار داد کے مطابق اقدامات کرنے چاہیے

Written by | روزنامہ بشارت

قرارداد میں کہا گیا کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کو اس معاملے کو سنجیدگی سے دیکھنا چاہیے اور اقوام متحدہ کے چارٹر اور اپنی قرار داد کے مطابق اقدامات کرنے چاہیے، جس کے مطابق 1967 سے مشرقی یروشلم میں اسرائیل کی جانب سے فلسطینیوں کے علاقے میں رہائش کا کوئی قانون نہیں۔
ایوان نے قرار دیا کہ ٹرمپ کی جانب سے موجودہ اقدام نے امریکا کی آزاد امن کے حوالے سے نام نہاد حیثیت واضح کردی اور اس سے امن مذاکرات کا عمل رک گیا، ساتھ ہی امریکا پرزور دیا گیا کہ جتنا جلد ممکن ہو اس فیصلے پر نظر ثانی کرے اور خطے میں خطرناک صورتحال کو بڑھنے سے روکا جائے۔
قرارداد میں کہا گیا کہ اسلام، یہودیت اور عسائیت سمیت تمام مذاہب کے لوگ اس مقدس شہر سے اپنے تعلق کا دعویٰ کرتے ہیں لیکن ڈونلڈ ٹرمپ خطے میں موجود اس مذہبی مزاج کو ختم کرنا چاہتے ہیں۔
سینیٹ نے زور دیا کہ امن کے عمل کو سبوتاژ کرنے کا کوئی بھی عمل تاریخ کا سیاہ فیصلہ ہوگا اور تاریخی غلطی زیادہ دیر تک نہیں رہتی، اجلاس میں اس بات کو سراہا گیا کہ بین الاقوامی برادری نے امریکی صدر کے اقدام کو مسترد کردیا۔
ایوان میں اسرائیلی فورسز کے ہاتھوں بے گناہ فلسطینیوں کی شہادت پر افسوس کا اظہارکیا گیا اور کہا کہ یہ ثابت ہوگیا کہ امریکی فیصلہ جارحانہ اور فلسطینیوں کے خلاف اعلان جنگ ہے۔
اجلاس میں مطالبہ کیا گیاکہ حکومت کواس معاملے پر پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس بلانا چاہیے اور اپنی پالیسی واضح کرنی چاہیے۔
قرارداد کی منظوری کے بعد چیئرمین سینیٹ رضا ربانی نے فلسطینی عوام سے اظہار یکجہتی کے لیے دیگر تمام ایجنڈے کو معطل کرتے ہوئے اجلاس کو منگل 12 دسمبر کی دوپہر تک ملتوی کردیا۔

Sunny

11°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 60%
Wind: NW at 11.27 km/h
Monday 12°C / 20°C Partly cloudy
Tuesday 12°C / 21°C Mostly cloudy
Wednesday 13°C / 19°C Partly cloudy
Thursday 12°C / 19°C Partly cloudy
Friday 12°C / 18°C Cloudy
Saturday 11°C / 13°C Scattered showers
Sunday 11°C / 16°C Mostly cloudy

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ