ہیڈلائنز


شریف خاندان اور ایک نجی میڈیا گروپ میری اور میری پارٹی کے خلاف سازشوں میں مصروف ہیں

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد : چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ شریف خاندان اور ایک نجی میڈیا گروپ میری اور میری پارٹی کے خلاف سازشوں میں مصروف ہیں جنہیں ناکامی کا سامنا ہو گا۔

وہ سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کی گئی اپنی ایک ٹوئٹ میں شریف خاندان اور میر شکیل الرحمان کو مافیا قرار دیتے ہوئے کہا کہ یہ دونوں مل کر جتنا بھی گھٹیا کردار ادا کرسکتے ہیں کرلیں لیکن انکے ہاتھ کچھ نہیں آئے گا۔

انہوں نے کہا کہ میں اور میری پارٹی جانتی ہے ان بے سروپا الزامات کے پیچھے کون کون سازش میں ملوث ہے تاہم نہ تو میں اور نہ ہی میری پارٹی ان الزمات سے گھبرائے گی اور نہ ان سازشی عنآسر کے سامنے گھٹنے ٹیکے گی۔

چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ ان الزمات کے باوجود میں اور میری جدوجہد پاکستان تحریک انصاف کو انشاءاللہ پہلے سے اور زیادہ مضبوط کریں گے اور مخالفین کو ناکامی کا سامنا کرنا پڑے گا۔

خیال رہے ناز بلوچ کے بعد تحریک انصاف کی ایک خاتون رہنما نے پارٹی کو خیر آباد کہتے ہوئے عمران خان اور مرکزی قیادت کی جانب سے موبائل فون پر بھیجے گئے نامناسب میسیجز اور کے پی کے میں کرپشن سے صرفِ نظر کرنے کو بنیادی وجہ بتایا تھا۔

Clear

22°C

اسلام آباد

Clear
Humidity: 59%
Wind: NW at 11.27 km/h
Sunday 24°C / 30°C Sunny
Monday 24°C / 30°C Sunny
Tuesday 23°C / 31°C Sunny
Wednesday 23°C / 31°C Sunny
Thursday 26°C / 30°C Sunny
Friday 25°C / 30°C Sunny
Saturday 25°C / 29°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ