ہیڈلائنز


چوہدری نثار کی اہم پریس کانفرنس فیصلہ کیا ہوگا؟؟

Written by | روزنامہ بشارت

 

اسلام آباد:وزارت داخلہ نے چوہدری نثار کی جانب سے وزارت چھوڑنے کی خبر کو بے بنیاد قرار دے دیا ۔ان کا کہنا ہے کہ چوہدری نثار کل شام پانچ بجے پنجاب ہاوس میں اہم پریس کانفرنس کریں گے ،اس دوران وزیر داخلہ کیا کہیں گے اس دن ہی واضح ہو جائے گا ۔
تفصیل کے مطابق نے دعویٰ کیا تھا کہ اتوار کے روز چوہدری نثار اہم پریس کانفرنس میں نواز شریف سے 35سالہ رفاقت ختم کرنے کا اعلان کریں گے ۔میڈ یا گروپ نے دعویٰ کیا تھا کہ چوہدری نثار نے فیصلہ کر لیا ہے کہ وہ نواز شریف سے 35سالہ رفاقت ختم کردیں گے اور وزارت سے بھی استعفیٰ دے دیں گے تاہم وہ پارٹی نہیں چھوڑیں گے اور نہ ہی کوئی عہدہ لیں گے ۔ \
وزارت داخلہ نے اس خبر کی تردید کرتے ہوئے کہا کہ چوہدری نثاری کی جانب سے وزارت چھوڑنے کی خبر بے بنیاد ہے ۔وزارت داخلہ کے ترجمان نے کہا کہ بغیر کسی مستند ذرائع سے میڈ یا پر گردش کرنے والی خبریں غلط ہیں اور میڈ یا سے درخواست ہے کہ اس قسم ک افواہیں نہ پھیلائی جائیں ۔
واضح رہے کہ چوہدری نثار علی خان کی وزیر اعظم اور بعض وزراءکے ساتھ کشیدگی کی خبریں میڈیا پر زیر گردش تھیں اور کہا جا رہا تھا کہ وزیر داخلہ اہم مشاورتی عمل میں شامل نہ کیے جانے اور کچھ وزراءکی وجہ سے وزیر اعظم سے ناراض تھے ۔پاناما کیس سے متعلق اہم پارٹی اجلاسوں میں بھی چوہدری نثار نے شرکت نہیں کی ۔
Mostly clear

6°C

اسلام آباد

Mostly clear
Humidity: 94%
Wind: NNE at 11.27 km/h
Wednesday 6°C / 11°C Mostly cloudy
Thursday 5°C / 12°C Mostly cloudy
Friday 4°C / 12°C Sunny
Saturday 5°C / 13°C Sunny
Sunday 7°C / 16°C Sunny
Monday 9°C / 16°C Partly cloudy
Tuesday 12°C / 17°C Partly cloudy

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ