ہیڈلائنز


وادی نیلم میں پاک فوج کی گاڑی پر فائرنگ

Written by | روزنامہ بشارت

وادی نیلم میں لائن آف کنٹرول پر بھارتی فورسز نے پاک فوج کی گاڑی پر بلا اشتعال فائرنگ کی جس کے نتیجے میں گاڑی دریائے نیل میں جا گری اور گاڑی میں سوار 4 جوان دریا میں بہہ گئے جن کی تلاش جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق دیائے نیلم کے نزدیک لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج نے پاک فوج کی گاڑی پر بلا اشتعال فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں گاڑی بے قابو ہو کر دریائے نیلم میں جا گری اورپاک فوج کے چار جوان دریا میں بہہ گئے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے ادارے (آئی ایس پی آر) کے مطابق وادی نیلم میں اٹھمقام کے قریب ستھریاں کے مقام پر بھارتی فوج کی جانب سے پاک آرمی کی گاڑی پر فائرنگ کی گئی ہے فائرنگ کے باعث گاڑی توازن برقرار نہ رکھ سکی اور دریائے نیلم میں جا گری اور گاڑی میں سوار چاروں جوان دریا میں بہہ گئے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پاک فوج کی امدادی ٹیموں نے موقع پر پہنچ کر شہداء کی تلاش شروع کردی اورغوطہ خوروں نے دریائے نیلم سے 1 شہید کا جسد خاکی نکال لیا ہے جب کہ دیگر 3 جوانوں کی تلاش کا کام جاری ہے۔

آئی ایس پی آر نے کہا کہ پاک فوج کی جانب سے بھارتی اشتعال انگیزی کا منہ توڑ جواب دیتے ہوئے بھارتی فوج کے بنکرز اور چیک پوسٹوں کو نشانہ بنایا گیا

Clear

23°C

اسلام آباد

Clear
Humidity: 60%
Wind: NNW at 11.27 km/h
Friday 22°C / 30°C Sunny
Saturday 24°C / 30°C Sunny
Sunday 22°C / 30°C Sunny
Monday 23°C / 30°C Sunny
Tuesday 24°C / 30°C Sunny
Wednesday 23°C / 30°C Thunderstorms
Thursday 23°C / 30°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ