ہیڈلائنز


بھارتی شہری عظمیٰ کا وطن واپسی کیلئے عدالت سے رجوع

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد: پاکستانی نوجوان طاہر کی محبت میں مبینہ طور پر شادی کے لیے پاکستان آنے والی ڈاکٹر عظمیٰ نے طاہر پر دھوکا دہی کا الزام عائد کرتے ہوئے بھارت واپسی کے لیے اسلام آباد ہائی کورٹ میں درخواست دائر کردی۔

خاتون عظمیٰ کے مطابق ان کی 5 سال کی بیٹی فلک بھارت میں بیمار ہے جس سے ملنا انتہائی ضروری ہے۔

ملائشیا میں پاکستانی ٹیکسی ڈرائیور طاہر علی سے شناسائی کے بعد ملاقات کے لیے یکم مئی کو پاکستان پہنچنے والی بھارتی خاتون عظمیٰ نے بیرسٹر ملک شاہ نواز نون کے ذریعے اسلام آباد ہائی کورٹ میں درخواست دائر کی۔

بھارتی ہائی کمیشن کے فرسٹ سیکریٹری پیوش سنگھ بھی درخواست دائر کرنے عظمیٰ کے وکیل کے ہمراہ عدالت پہنچے۔

عظمیٰ کی جانب سے دائر کی گئی درخواست میں موقف اختیار کیا گیا کہ ان کے ساتھ دھوکا ہوا، طاہر پہلے سے شادی شدہ تھا اور اب ان کی جان کو خطرہ ہے، لہذا انھیں سیکیورٹی فراہم کرتے ہوئے جلد وطن واپسی کے لیے اقدامات کا حکم دیا جائے۔

درخواست میں عظمیٰ نے اپنے شوہر اور وزارت خارجہ کو فریق بنایا ہے۔

درخواست میں مزید مؤقف اختیار کیا گیا کہ عظمیٰ کو پولیس رپورٹنگ سے استثنیٰ اور بھارت واپس جانے کی اجازت دی جائے۔

طاہر پر گن پوائنٹ پر شادی کرنے کا الزام دہراتے ہوئے عظمیٰ کا کہنا تھا کہ ان سے سفری دستاویزات چھینی جاچکی ہیں، لہذا بھارت واپسی کے لیے وزارت خارجہ کو ڈپلیکیٹ امیگریشن فارم جاری کرنے کی ہدایت کی جائے۔

درخواست کو جلد سماعت کے لیے مقرر کرنے کی بھی استدعا کرتے ہوئے عظمیٰ نے مزید کہا کہ انھیں اسلام آباد سے واہگہ بارڈر تک سفر کے دوران سیکیورٹی کی فراہمی یقینی بناتے ہوئے شوہر کی جانب سے ہراساں کیے جانے سے بھی روکا جائے۔

خیال رہے کہ 20 سالہ بھارتی خاتون عظمیٰ نے رواں ماہ 3 مئی کو بونیر کے رہائشی طاہر علی سے شادی کی اور پھر 5 مئی کو اسلام آباد میں موجود بھارتی ہائی کمیشن میں پناہ لینے کے بعد وطن واپس جانے کی درخواست کردی تھی۔

Sunny

28°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 38%
Wind: SSE at 11.27 km/h
Friday 21°C / 28°C Sunny
Saturday 20°C / 29°C Sunny
Sunday 21°C / 28°C Sunny
Monday 21°C / 27°C Sunny
Tuesday 18°C / 26°C Sunny
Wednesday 19°C / 27°C Sunny
Thursday 20°C / 25°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ