ہیڈلائنز


کلبھوشن تک رسائی کی خبریں بے بنیاد ہیں

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد: ایران نے بھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو تک قونصلر رسائی مانگنے کی خبر کو بے بنیاد قرار دے دیا اور کہا ہے کہ ایران کا کلبھوشن سے کوئی تعلق نہیں، ایسی خبریں پاک ایران تعلقات خراب کرنے کے لیے ہیں۔

پاکستانی میں تعینات ایرانی سفیر  مہدی ہنر دوست نے کہا ہے کہ ایران کا کلبھوشن یادیو سے کوئی تعلق نہیں اور نہ ہی ایران نے کلبھوشن تک رسائی کےلیے پاکستان سے کہا ہے ، ایسی خبریں بے بنیاد ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ایسی خبریں پاکستان اور ایران کے تعلقات خراب کرنے کے لیے ، پاک ایران تعلقات جب بھی بڑھتے ہیں تو کوئی نہ کوئی ناخوشگوار واقعہ ہوجاتا ہے۔

یاد رہے کہ نو مئی کو بی بی سی نے کوئٹہ میں مقیم ایرانی قونصل جنرل محمد رفیع کی پریس کانفرنس کے حوالے سے یہ خبر جاری کی تھی کہ ایران نے پاکستانی حکومت سے بھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو تک رسائی کے لیے درخواست کردی ہے،محمد رفیع نے یہ انکشاف پریس کانفرنس میں کیا تھا۔

جب ایران کے قونصل جنرل محمد رفیع سے پوچھا گیا کہ آیا اس دورے کے دوران کلبھوشن یادیو کے بارے میں بھی کوئی بات ہوئی یا نہیں؟ تو انہوں نے کہا کہ ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف کے دورہ پاکستان میں کلبھوشن یادیو پر کوئی بات تو نہیں ہوئی لیکن ایرانی حکومت نے کلبھوشن یادیو سے پوچھ گچھ کے لیے پاکستانی حکام سے درخواست کی ہے۔

Clear

7°C

اسلام آباد

Clear
Humidity: 52%
Wind: NNW at 17.70 km/h
Monday 10°C / 19°C Partly cloudy
Tuesday 11°C / 19°C Partly cloudy
Wednesday 13°C / 19°C Sunny
Thursday 11°C / 18°C Sunny
Friday 10°C / 17°C Sunny
Saturday 9°C / 16°C Partly cloudy
Sunday 11°C / 16°C Mostly cloudy

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ