ہیڈلائنز


ڈان لیکس : وفاقی وزیر داخلہ اور وزیراعلیٰ پنجاب کو معاملے حل کروانے کے لیے ٹاسک دے دیا گیا

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد: ڈان لیکس کے متعلق نوازشریف کی زیرصدارت ہونے والا اجلاس میں  وفاقی وزیر داخلہ اور وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کو معاملے حل کروانے کے لیے ٹاسک دے دیا گیا جبکہ مریم نواز نے ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم نے کسی کو کوئی ٹاسک نہیں دیا۔

نمائندہ اے آر وائی انجم وہاب کے مطابق  نوازشریف کی زیرصدارت ہونے والا ڈان لیکس سے متعلق اجلاس ختم ہوگیا، اجلاس میں شرکت کے بعد چوہدری نثار علی خان اور اسحاق ڈار لاہور روانہ ہوگئے ہیں۔

وزیراعظم کی زیرصدارت اجلاس میں شبہاز شریف، حمزہ شہباز ، فواد حسن فواد سمیت دیگر اہم رہنماؤں نے شرکت کی اور ڈان لیکس سے متعلق پیدا ہونے والی صورتحال سمیت ملکی سیاسی صورتحال پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا۔

ذرائع کے مطابق ڈان لیکس سے متعلق پاک فوج کو اعتماد میں لینے کے لیے وزیراعظم نے دو شخصیات کو معاملہ حل کروانے کا ٹاسک دے دیا، چوہدری نثار اور شہبازشریف کل اسلام آباد روانہ ہوکر اعلیٰ قیادت سے ملاقات کریں گے۔

اجلاس میں طے کیا گیا کہ ڈان لیکس سے پاک فوج کی جانب سے پیش کی گئی رپورٹ کو من و عن تسلیم کیا جائے اور کمیشن کی رپورٹ کے بعد پیدا ہونے والے معاملات کو جلد از جلد طے کیا جائے۔

قبل ازیں وزیراعظم نوازشریف سے شہبازشریف اورحمزہ شہباز نے ملاقات کی اور ڈان لیکس معاملے پر پیدا ہونے والی صورت حال پر گفتگو کی اور آئندہ کے لائحہ عمل پر تبادلہ کیا جسے جاری اجلاس میں وفاقی وزراء سے مشاورت کے بعد حتمی شکل دی جائے گی۔

اے آر وائی نیوز لاہور کے بیورو چیف عارف حمید بھٹی کے مطابق جاتی امرا میں جاری اجلاس میں فواد حس فواد کو خوصوی طور پر طلب کیا گیا ہے جن کے اعلیٰ شخصیت سے تعلق کو استعمال کیا جائے گا تاکہ حکومت اس بحران سے نکل سکے۔

عارف حمید بھٹی کا مزید کہنا تھا کہ وفاقی وزراء کی رائے ہے کہ اس معاملے پر حکومت کسی قسم کا دباؤ نہ لے اور اس سلسلے میں جو اقدامات اب تک کیے گئے ہیں اس پر قائم رہے اور تمام پارلیمینٹیرین اور وزراء وزیراعظم کے ساتھ کھڑے ہیں۔

مریم نواز ٹوئٹ

بعدازاں وزیراعظم کی صاحبزادی مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اجلاس سے متعلق ایک ٹوئٹ کیا جس میں انہوں نے کہا کہ میڈیا پر نشر ہونے والی خبریں غلط ہیں اور نوازشریف نے کسی کو کوئی ٹاسک نہیں دیا۔

Partly cloudy

28°C

اسلام آباد

Partly cloudy
Humidity: 73%
Wind: WNW at 11.27 km/h
Wednesday 23°C / 28°C Thunderstorms
Thursday 23°C / 28°C Thunderstorms
Friday 22°C / 26°C Thunderstorms
Saturday 21°C / 27°C Thunderstorms
Sunday 22°C / 29°C Thunderstorms
Monday 23°C / 29°C Sunny
Tuesday 23°C / 29°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ