ہیڈلائنز


سیہون میں سیکیورٹی وفاقی حکومت کی ذمہ داری تھی؟ چوہدری نثار کا سوال

Written by | روزنامہ بشارت

وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار نے کہا ہے کہ سیہون شریف پر اس قدر انتظامی غفلت تھی کہ واک تھرو گیٹ نہیں تھے۔ سیکیورٹی نہیں تھی، بجلی نہیں تھی۔ انہوں سندھ حکومت سے سوال کیا کہ کیا سیہون شریف کی سیکیورٹی وفاقی حکومت کی ذمہ داری تھی؟

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اہم ملکی امور پر مشاورت کے لیے میڈیا تنظیموں کے نمائندوں کو بلایا ہے۔ اجلاس میں دہشت گردی کے ایک نکاتی ایجنڈے پر بات ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ ہماری اولین ترجیج ہے کہ مایوسی، خوف اور تشویش کو نزدیک نہ آنے دیا جائے۔ عوام کو متحرک اور پر عزم بنایا جائے۔ اے پی ایس واقعہ کے بعد نیشنل ایکشن پلان بنایا تھا جس پر آج بھی عمل در آمد ہو رہا ہے۔ دہشت گرد تنظیموں کا بلیک آؤٹ کرنا چاہیئے۔

وفاقی وزیر داخلہ نے کہا کہ ساڑھے 3 سال میں سیکیورٹی میں بہتری آئی ہے۔ جون 2013 میں دھماکوں کی اوسط روزانہ 6 سے 7 تھی۔ 10 سال میں پہلی بار دھماکوں کی تعداد ایک ہزار سے نیچے آئی تھی۔

چوہدری نثار کے مطابق گزشتہ سال کے دوران 700 کے قریب دھماکے ہوئے۔ 400 کے قریب دھماکوں میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا تھا۔

انہوں نے مزید کہا کہ صوبائی حکومتوں کو بتایا گیا کہ دہشت گردی کا واقعہ ہوگا، جیل پر حملوں سے متعلق بھی آگاہ کیا گیا، گیٹ تک بتا دیا پھر بھی کوئی اقدامات نہیں کیے گئے۔ میں اعتراف کرتا ہوں کہ دہشت گردی کا گراف نیچے آیا ہے مگر یہ ختم نہیں ہوا ہے۔ عملی اقدامات سے دہشت گردی کے واقعات میں کمی آئی ہے۔ ہمیں تیار رہنا چاہیئے۔ دہشت گردی کے خلاف جنگ ابھی جاری ہے۔

انہوں نے کہا کہ سیہون دھماکے کے بعد صوبائی حکومت کے ترجمان نے واقعے پر بات نہیں کی۔ صوبائی حکومت کا ترجمان وفاق پر تنقید کے نشتر برسا رہا تھا۔

وفاقی وزیر نے سندھ حکومت سے سوال کیا کہ کیا سیہون شریف کی سیکیورٹی وفاقی حکومت کی ذمہ داری تھی؟ انہوں کہا کہ مزار پر اس قدر انتظامی غفلت تھی کہ واک تھرو گیٹ نہیں تھے، سیکیورٹی نہیں تھی، بجلی نہیں تھی، کیا یہ سب فراہم کرنا وفاقی حکومت کی ذمہ داری تھی؟

چوہدری نثار کا کہنا تھا کہ ہم نے چیف سیکریٹری سندھ سے رابطہ کیا اور کچھ سوال اٹھائے تاہم چیف سیکریٹری کے پاس سیکیورٹی سے متعلق کوئی جواب نہیں تھا۔ صرف اتنا بتایا کہ ہم نے زخمیوں کو اس طرح اسپتالوں تک پہنچایا تھا، اس کے سوا وہ کسی اور سوال کا جواب نہ دے سکے۔

Sunny

11°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 54%
Wind: NNW at 11.27 km/h
Wednesday 11°C / 18°C Sunny
Thursday 10°C / 18°C Partly cloudy
Friday 10°C / 20°C Mostly sunny
Saturday 12°C / 21°C Sunny
Sunday 14°C / 21°C Mostly sunny
Monday 12°C / 18°C Partly cloudy
Tuesday 12°C / 16°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ