ہیڈلائنز


ارشد چائے والا اپنی اوقات بھول گیا

Written by | روزنامہ بشارت

محنت کبھی بھی رائیگاں نہیں جاتی ، یہ محاورہ سنتے تو بہت عرصے سے آرہے تھے مگر اس کا صحیح یقین تب آیا جب ارشد خان’’چائے والا ‘‘ سامنے آیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایک معروف برطانوی نشریاتی ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے ارشد خان نے بتایا کہ ایک وقت تھا جب میں نے سبزی بیچی، پھل بیچے ، کبھی پانی بیچا تو کبھی ریڑھی چلائی ، یہاں تک کے میں نے اپنی زندگی کے معاملات کو چلانے کے لیے لنڈےکا کام بھی کیا ہے۔تعلیم کے بارے میں پوچھے گئے سوال کا جواب دیتے ہوئے ارشد خان نے بتا یاکہ میرے 17بہن بھائی ہیں جس کی وجہ سے میں شوق کے باوجود پیسے نہ ہونے کے باعث تعلیم حاصل نہ کر سکا۔ اب میں تین مہینے سے چائے بیچ رہا تھا کہ اسی دوران مجھے اللہ نے شہرت کی اس قدر بلندیوں پہ جا پہنچایا کہ کہاں میں 20روپے کی چائے بیچا کرتا تھا اور اب میں 40ہزار کا چائے کا کپ پی کر آرہا ہوں ۔

پاکستان اور بھارت کے بعد اب تازہ ترین میڈیا رپورٹس مطابق آجکل ارشد خان چائے والا پاکستان اور بھارت کے میڈیا کی رونق بننے کے بعد اب معروف امریکی ٹی وی چینل CNNکی زینت بنے ہوئے ہیں ۔ امریکی ٹی وی چینل CNNنے ااارشد خان پر چند منٹ کا ایک نیوز پیکج’’ہاٹ ٹی ‘‘ کے نام سے چلایا جس نے ارشد خان کی شہرت میں مزید اضافہ کر دیا ہے

Sunny

31°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 43%
Wind: WNW at 17.70 km/h
Thursday 23°C / 30°C Scattered thunderstorms
Friday 22°C / 30°C Sunny
Saturday 22°C / 30°C Sunny
Sunday 23°C / 30°C Sunny
Monday 24°C / 31°C Sunny
Tuesday 27°C / 31°C Scattered thunderstorms
Wednesday 26°C / 30°C Scattered thunderstorms

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ