ہیڈلائنز


نیشنل ایکشن پلان کے تحت آپریشن کے نتائج حوصلہ افزاہیں،صدرممنون حسین

Written by | روزنامہ بشارت

اسلام آباد :ملک بھر میں یوم آزادی کا جشن ملی جوش و جذبے کے ساتھ منایا جارہا ہے،اس حوالے سے ملک کے تمام بڑے شہروں میں تقریبات کا انعقاد کیا گیا.

اسلام آباد کے جناح کنونشن سینٹر میں جشن آزادی کے موقع پر پرچم کشائی کی مرکزی تقریب ہوئی جس میں صدرممنون حسین، وزیراعظم نوازشریف، آرمی چیف جنرل راحیل شریف اوراسپیکر قومی اسمبلی سردار ایاز صادق نے بھی شرکت کی.

تقریب سے خطاب میں صدر ممنون نے سانحہ کوئٹہ کے متاثرین سے اظہار تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ وہ اس مشکل وقت میں خود کو تنہا نہ سمجھیں،شہداء کا خون رائیگاں نہیں جائے گا،دہشت گردی میں شہید ہونے والوں کے لہو کا ایک ایک قطرہ ہم پر قرض ہے.

صدر مملکت نے کہا کہ نیشنل ایکشن پلان کامیابی کے آخری مراحل میں ہے اور دہشت گردوں کےخلاف آپریشن ضرب عضب کے نتائج بھی حوصلہ افزا ہیں۔

ان کا کہناتھا کہ دیدہ اور نادیدہ دشمن کو بھاگنے نہیں دیا جائے گا اور آخری کاری ضرب لگا کر دہشت گردوں کا ہمیشہ کے لئے خاتمہ کردیا جائے گا.

انہوں نے کہا کہ قوم کی دعاﺅں سے دہشت گردی کا مکمل خاتمہ کر نے میں کامیاب ہو ں گے.ملکی ترقی اور خوشخالی کا راز جمہوریت میں ہے.جمہوری طرز عمل اختیار کر کے ہی ترقی کا سفر طے کیا جا سکتا ہے.

صدر ممنون حسین نے کہا کہ آزادی کے اس دن ہمیں اپنے کشمری بھائیوں کو ضروریاد رکھنا چاہیے.انہوں نے کہا کہ میں واضح کردینا چاہتا ہوں کہ پاکستان کشمیریوں کی حمایت ہرسطح پر جاری رکھے گا.

Sunny

6°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 74%
Wind: NNW at 11.27 km/h
Friday 4°C / 13°C Sunny
Saturday 5°C / 13°C Sunny
Sunday 7°C / 16°C Partly cloudy
Monday 10°C / 18°C Mostly cloudy
Tuesday 13°C / 17°C Sunny
Wednesday 9°C / 17°C Sunny
Thursday 9°C / 17°C Sunny

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ