ہیڈلائنز


اس واقعے نے مجھے بہت کچھ سکھا دیا ہے

Written by | روزنامہ بشارت

چند روز قبل اداکارہ ماہرہ خان اوررنبیر کپورکی چند تصاویر وائرل ہوئی تھیں جن میں ماہرہ خان سفید رنگ کے مختصر لباس میں رنبیر کپور کے ساتھ آدھی رات کو نیویارک کی سڑکوں پرسگریٹ نوشی کرتی ہوئی نظرآرہی تھیں۔

ان تصاویر نے پاکستان سمیت بھارتی میڈیا میں ہنگامہ مچادیا تھا اورماہرہ خان کو مختصر لباس پہن کر سگریٹ پینے پر سوشل میڈیا صارفین کی جانب سےکڑی تنقید کا نشانہ بنایاگیا تھا۔  صارفین نے یہ بھی کہا تھا کہ ایک پاکستانی اورمسلمان خاتون کو کسی غیرمرد کے ساتھ مختصر لباس پہن کر سگریٹ نوشی کرنا بالکل بھی زیب نہیں دیتا۔ تاہم پاکستان اور بھارت کی شوبزانڈسٹری سے تعلق رکھنےوالے فنکاروں نے ماہرہ کی حمایت کرتے ہوئے تنقید نگاروں کو جواب دیتے ہوئے کہا کہ یہ ماہرہ خان کی اپنی زندگی ہے وہ جیسا چاہیں لباس پہن سکتی ہیں اورجوچاہیں کرسکتی ہیں کسی کوبھی ان کی نجی زندگی کے بارے میں بولنے کا کوئی حق نہیں۔

اہم اب ماہرہ خان نے بھی اس حوالے سے خاموشی توڑدی ہے اور پہلی بارایک تقریب کے دوران اس بارے میں اپنی رائے کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ میرا نجی معاملہ تھا، تاہم اس واقعے نے مجھے بہت کچھ سکھایا ہے۔

ماہرہ خان نے اپنی نئی فلم ’’ورنہ ‘‘ کی ٹریلرلانچنگ تقریب میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ میں اس بارے میں کیا تبصرہ کروں میں بہت زیادہ محتاط رہتی ہوں کیونکہ میڈیا ہر جگہ موجود ہے، تاہم اس واقعے نے بہت کچھ سکھادیا ہے۔ ماہرہ نے کہا کہ یہ تصاویر کسی فلم کا حصہ نہیں تھیں، لڑکے اور لڑکی کا ساتھ گھومنا معمول کی بات ہے اس میں کچھ بھی غیر معمولی نہیں۔

اداکاررنبیر کپوربھی ماہرہ خان پر تنقید برداشت نہ کرسکے تھے اورانہوں نے ان تمام لوگوں کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا تھا  کہ ماہرہ خان پرتنقید صرف اسلیے کی جارہی ہے کہ وہ ایک خاتون ہیں، انہوں نے درخواست کرتے ہوئے کہا تھا کہ ماہرہ خان پر تنقید کرنا بند کی جائے۔

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ