ہیڈلائنز

Reporter HA

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

عوامیمسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نااہل شخص کو اہل قرار دینا آئینی طور پر ناممکن ہے، اس طرح تو اجمل پہاڑی اور عزیر بلوچ کو بھی وزیراعظم بنایا جاسکتا ہے، تاہم امید ہے کہ سپریم کورٹ انتخابی اصلاحات ایکٹ کو ختم کر دے گی جب کہ حکومت کو عدلیہ سے ٹکرانا بہت مہنگا پڑے گا۔ ختم نبوت کی شق کے حوالے سے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نوازشریف کے بغیر یہ کام ممکن نہیں تھا جب کہ وزیر خزانہ اور نوازشریف سب اقامے والے ہیں۔

 

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

پیپلز پارٹی کے رہنما اور سینیٹر اعتزاز احسن نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ نوازشریف کے دنیامیں 2مقصدرہ گئے ہیں، شہباز اور نثار کا پارٹی میں جو گروپ بن رہاتھا اس کو خاموش کرا دیا گیا۔

اعتزاز احسن کا کہنا تھا کہ حدیبیہ پیپرز مل کا مجسم ثبوت لندن کے اسپتال کے بستر پر ہے، شریف خاندان کےخلاف چلتاپھرتاگواہ لندن میں ہے، نوازشریف خود اسحاق ڈار کو واپس نہیں آنے دیں گے۔

پی پی رہنما نے کہا کہ پیپلزپارٹی جمہوریت کو ڈی ریل نہیں کررہی، نوازشریف عدلیہ پرحملوں سے جمہوریت کوڈی ریل کررہےہیں، نوازشریف اپنے اقدامات سےجمہوریت کوڈی ریل کررہےہیں۔

انکا مزید کہنا تھا کہ نیب نےپنجاب کےحکمرانوں کیخلاف قدم اٹھایاہے، نیب نےقدم اٹھایاہےتویقیناً ان کےپاس شواہد ہونگے۔

 

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

ٹینسینٹ کی بازار میں مالیت 531 ارب ڈالر پہنچ گئی ہے جو کہ فیس بک کی مالیت 529 ارب ڈالر سے آگے نکل گئی۔

بہرحال ابھی وہ اس شعبے میں پیش پیش کمپنی اپیل (873 ارب امریکی ڈالر) سے بہت پیچھے ہے۔

ٹینسینٹ کے مقبول ویڈیو چیٹ فون پلیٹ فارم پر تقریباً ایک ارب صارفین ہیں جہاں لوگ آپس میں باتیں کر سکتے ہیں، تصاویر شیئر کر سکتے ہیں، گیمز کھیل سکتے ہیں، پیسے منتقل کر سکتے ہیں اور مختلف قسم کی خدمات کے لیے رقم کی ادائیگی کر سکتے ہیں۔

چین میں فون کی اس لازمی ایپ نے ٹیکنالوجی کی صنعت میں انقلاب برپا کر دیا ہے۔ یہاں تک کہ میڈیا اور اشاعتی شعبے بھی اس تبدیلی کو دیکھ رہے ہیں کہ چین میں صارفین ان کی چیزیں کس طرح حاصل کر رہے ہیں اور ان کے لیے کس طرح رقم ادا کر رہے ہیں۔

ٹینسینٹ نے رواں سال اپنے پبلشنگ کے شعبے کو ہانگ کانگ کے سٹاک ایکسچینج میں ایک الگ اکائی کے طور پر رجسٹر کرایا تھا۔ اس سے قبل گذشتہ سال ہانگ کانگ کے نیم خودمختار سٹاک ایکسچینج میں اس کمپنی کی لسٹنگ کے بعد وہاں پیسے کی گردش میں تیزی آئی تھی۔

دوسری جانب روئٹرز کے مطابق ٹینسینٹ کا وی چیٹ ملائشیا میں اپنے پاؤں پھیلا رہا ہے۔ کمپنی کے سینیئر نائب صدر ایس وائی لاؤ نے ایک انٹرویو میں کہا کہ ٹینسینٹ نے ملائشیا میں پیسے کے لین دین کے لیے لائسینس حاصل کر لیا ہے۔

ایس وائی لاؤ نے کہا: 'ملائشیا حقیقتاً بہت وسیع بازار ہے کیونکہ وہاں وی چیٹ کے دو کروڑ صارفین ہیں، وہاں بہت امکانات ہیں اور وہاں کے بازار میں چینی مصنوعات کے لیے گرمجوشی پائی جاتی ہے۔'

 

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

اسٹیٹ بینک کی جانب سے جاری اعداد وشمار کے مطابق رواں مالی سال کے چوتھے ماہ میں ادویات کی قیمت میں ساڑھے 15 فیصد سے زائد کا اضافہ ریکارڈ کیا گیا۔ اکتوبر میں میڈیکل ٹیسٹ اور ڈاکٹر کی فیسوں میں بھی 6 فیصد کا اضافہ ریکارڈ کیا گیا۔

عوام کا کہنا ہے کہ دوا جیسی چیز کی قیمت کنٹرول کرنے میں حکومت نا کام رہی ہے۔ عوام کا مطالبہ ہے کہ قیمتوں میں کمی کی جائے۔

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

گرینلائن پراجیکٹ فائنل فیز میں ہے اپریل یا مئی میں یہ پراجیکٹ مکمل کرلیا جائے گا، جس کے باعث کراچی کے لوگوں کو کافی ریلیف ملے گا، گرین لائن سے پبلک ٹرانسپورٹیشن کا اچھا نظام شروع ہوگا، منصوبوں میں تاخیر ہوتی رہتی ہےلیکن غلط تاثر نہیں دینا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ کراچی سرکولر ریلوے (کے سی آر) کو لے کر جو بھی تحفظات ہیں وہ جلد پورے کیے جائیں گے کراچی پیکج کسی پارٹی کے لیے نہیں ہے بلکہ یہ کراچی کے عوام کے لیے ہے۔

گورنرسندھ نے کراچی کی صورتحال پر بات کرتے ہوئے کہا کہ کراچی 4 سال پہلے جہاں تھا وہ اب بدل چکا ہے بڑے جرائم اب کراچی میں نہیں ہوتے، 2013 میں کراچی دنیا کا خطرناک ترین شہرتھا سرمایہ کار یہاں آنے کو تیار نہیں تھے لیکن اب صورتحال مختلف ہے، آج جب کراچی میں سرمایہ کار آتے ہیں تو ہوٹلوں میں جگہ نہیں ملتی، امن و امان کی بحالی میں رینجرز کا بہت اہم کردارہے۔

شنھگائیپاور کے نیپرا سے متعلق جوبھی مسائل ہیں وہ جلد حل کیے جائیں گے، بجلی کے مسائل حل ہونے سے کراچی ایک الگ شہر بن کر ابھرے گا۔

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

اسپیکر نے مشترکہ اجلاس میں سابق صدر کا استعفیٰ پڑھ کر سنایا جس میں کہا گیا تھا کہ ’میں رابرٹ گابریل موگابے آئین کی 96 ویں آرٹیکل کے تحت اپنے عہدے سے فوری طور پر مستعفیٰ ہونے کا اعلان کرتا ہوں‘۔

موگابے نے اپنے استعفیٰ میں کہا کہ ’صدارت سے مستعفیٰ ہونے کا فیصلہ رضاکارانہ طور پر کیا تاکہ عوام کے فلاح و بہبود کا کام بہتر ہوسکے اور ملک کی موجودہ گشیدگی کا معاملہ بہتر ہوجائے‘

اسپیکر پارلیمنٹ نے موگابے کے مستعفیٰ ہونے کی تصدیق کی جس کے بعد اُن کا 37 سالہ دورِ اقتدار اختتام پذیر ہوا۔

 

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ سیکیورٹی فورسزنے ڈی آئی خان کےعلاقےکلاچی میں کارروائی کی جہاں قوم کاایک اورسپوت میجر اسحاق شہید ہوگیا۔

ٹھائیس سال کے میجراسحاق کا تعلق خوشاب سے تھا، شہیدمیجراسحاق کے پسماندگان میں بیوہ اورایک سال بیٹا شامل ہیں۔

میجراسحاق شہیدکی نمازجنازہ میں آرمی چیف قمرجاویدباجوہ اوردیگرحکام نے شرکت کی۔

ڈی جی آئی ایس پی آرمیجرجنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ دفاع وطن ہمارامقدس فریضہ ہے، ہم مادروطن کا دفاع کرتے رہیں گے۔

 

Write on بدھ, 22 نومبر 2017

سعد حریری نے اس وقت ایک سیاسی بےیقینی کی صوتحال پیدا کر دی تھی جب انھوں نے سعودی عرب میں یہ کہہ کر استعفیٰ دے دیا تھا کہ ان کی جان کو خطرہ ہے۔

انھوں نے اس تاثر کو رد کیا تھا کہ انھیں سعودی عرب میں زبردستی رکھا گیا تھا یا کہ سعودی حکام نے ایران کے ساتھ کشیدگی کے باعث انھیں استعفیٰ دینے پر مجبور کیا۔

سنیچر کے روز وزیراعظم حریری فرانس کے دارالحکومت پیرس گئے جہاں انھوں نے فرانسیسی صدر ایمانوئل میکخواں سے ملاقات کی جن کی کوشش ہے کہ موجودہ کشیدگی سے نکالا جا سکے۔

جب سعد حریری فرانس میں تھے تو انھوں نے کہا تھا کہ لبنان پہنچنے کے بعد صدر سے ملاقات کریں جس کے بعد وہ اپنی پوزیشن واضح کریں گے۔

جب وہ بیروت ہوائی اڈے پر پہنچے تو ان سے پوچھا گیا کہ کیا ان کے پاس لبنانی عوام کے لیے کوئی پیغام ہے تو انھوں نے کہا ’شکریہ۔‘

اس کے بعد انھوں نے اپنے والد رفیق حریری کی قبر پر جا کر فاتحہ پڑھی۔

سعد حریری نے نومبر کی چار تاریخ کو سعودی عرب سے اپنے عہدے سے مستعفی ہونے کا اعلان کر دیا تھا۔ سعد حریری نے اپنے ایک ٹی وی انٹرویو میں کہا تھا کہ سعودی عرب سے واپس جانے پر وہ مکمل طور پر آزاد ہیں اور انھوں نے لبنان اپنے آپ کو محفوظ رکھنے کے لیے چھوڑا تھا۔

صفحہ نمبر 1 ٹوٹل صفحات 220

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ