ہیڈلائنز

Reporter FK

Write on منگل, 22 اگست 2017

واشنگٹن : امریکی صدر نے وائٹ ہائوس کی بالکونی پر بغیر چشمے سورج گرہن کا نظارہ کیا ، اہلیہ کے یاد دلانے پر چشمہ لگا لیا امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سورج گرہن کے موقع پر احتیاطی تدابیر سے لاعلم نکلے ، وائٹ ہاؤس کی بالکونی پر کھڑے ہو کر بغیر چشمے کے سورج گرہن کا نظارہ کیا ، میلانیا کے یاد کرانے پر ٹرمپ کو چشمہ لگانا یاد آیا ۔ایوانیکا ٹرمپ بھی اس تاریخینظارے کو دیکھنے کیلئے موجود تھیں ۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے انداز نرالے ، سورج گرہن کے موقع پر ان کے دماغ کو بھی گرہن لگ گیا ۔ ڈونلڈ ٹرمپ سورج گرہن دیکھنے وائٹ ہاؤس کی بالکونی پر میلانیا کے ساتھ پہنچے مگر چشمہ لگانا بھول گئے آسمان کی طرف عجیب و غریب اشارے بھی کئے ۔ میلانیا کے یاد کرانے پر ٹرمپ نے جیب سے چشمہ نکالا مگر لگایا نہیں ۔ میلانیا کچھ کہنے کیلئے انہیں پلر کے پیچھے لے گئیں جس کے بعد تفصیلات کے مطابق امریکی صدر نے وائٹ ہائوس کی بالکونی پر بغیر چشمے سورج گرہن کا نظارہ کیا ، اہلیہ کے یاد دلانے پر چشمہ لگا لیا امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سورج گرہن کے موقع پر احتیاطی تدابیر سے لاعلم نکلے ، وائٹ ہاؤس کی بالکونی پر کھڑے ہو کر بغیر چشمے کے سورج گرہن کا نظارہ کیا ، میلانیا کے یاد کرانے پر ٹرمپ کو چشمہ لگانا یاد آیا ۔ایوانیکا ٹرمپ بھی اس تاریخی نظارے کو دیکھنے کیلئے موجود تھیں ۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے انداز نرالے ، سورج گرہن کے موقع پر ان کے دماغ کو بھی گرہن لگ گیا ۔ ڈونلڈ ٹرمپ سورج گرہن دیکھنے وائٹ ہاؤس کی بالکونی پر میلانیا کے ساتھ پہنچے مگر چشمہ لگانا بھول گئے آسمان کی طرف عجیب و غریب اشارے بھی کئے ۔ میلانیا کے یاد کرانے پر ٹرمپ نے جیب سے چشمہ نکالا مگر لگایا نہیں ۔ میلانیا کچھ کہنے کیلئے انہیں پلر کے پیچھے لے گئیں جس کے بعد ڈونلڈ ٹرمپ نے چشمے کے ساتھ انٹری دی ۔سورج گرہن کا نظارہ دیکھنے کیلئے ایوانیکا ٹرمپ اور امریکی وزرا بھی موجود تھے ، سب نے کالے چشمے لگائے مگر ڈونلڈ ٹرمپ کو یاد نہ رہا ۔ڈونلڈ ٹرمپ نے چشمے کے ساتھ انٹری دی ۔سورج گرہن کا نظارہ دیکھنے کیلئے ایوانیکا ٹرمپ اور امریکی وزرا بھی موجود تھے ، سب نے کالے چشمے لگائے مگر ڈونلڈ ٹرمپ کو یاد نہ رہا ۔

Write on منگل, 22 اگست 2017

مدینہ منورہ : دنیا بھر سے فریضہ حج کی ادائیگی کے لیے عازمین حج قافلوں کی شکل میں حجاز مقدس پہنچ رہے ہیں ۔ برطانیہ سے ایک قافلہ سائیکلوں پر 3 ہزار کلومیٹر کا سفر طے کرکے مدینہ منورہ پہنچا جہاں ان کا والہانہ استقبال کیا گیا ۔برطانیہ سے سائیکلوں پر حج کی نیت سے 8 برطانوی شہریوں نے اپنا سفر 14 جولائی کو لندن سے شروع کیا ۔ وہ فرانس ، سوئٹرزلینڈ ، اٹلی ،

15034099902dailyazad

آسٹریا ، جرمنی ، یونان اور مصر سے ہوتے ہوئے سعودی عرب پہنچے جہاں مدینہ میں ان کے استقبال کے موقع پر رقت آمیز مناظر بھی دیکھنے کو ملے ۔سائیکل سوار قافلہ حجاج کے 40 روزہ سفر میں انہیں کئی طرح کے موسمی حالات اور مشکلات سے بھی دوچار ہونا پڑا لیکن بارگاہ ایزدی میں حاضری کی تڑپ نے سب مسائل پر قابو پانے کا حوصلہ دیا ۔

15034099891dailyazad

Write on منگل, 22 اگست 2017

 مسلم لیگ ن کے اندر اختلافات میں شدت اختیار ہوتی چلی جا رہی ہے ۔تفصیلات کے مطابق سابق وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان کے بعد پارٹی کے کئی رہنما اور صوبائی وزرا نواز شریف سے ناراض ہو گئے ہیں۔ ذرائع نے بتایا کہ خانیوال سے مسلم لیگ نواز کے اراکین قومی اسمبلی رضا حیات ہراج اور رحیم یارخان سے خسرو بختیار وفاقی وزارت نہ ملنے پر پارٹی قیادت سے نالاں ہیں۔انہیں وزیر مملکت بنانے کی پیشکش کی گئی لیکن انہوں نے انکار کر دیا۔ دونوں رہنما 2013ء کے انتخابات میں بطورآزاد اُمیدوار منتخب ہوئے تھے۔ جس کے بعد مسلم لیگ ن میں شمولیت اختیار کر لی ۔ خسرو بختیار نے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو بھی اپ لوڈ کی جس میں انہوں نے کہا کہ نواز شریف کے چلے جانے سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ اس کے علاوہ فیصل آباد سے ڈاکٹر نثار جٹ ، میاں فاروق اور رجب علی بلوچ بھی پارٹی قیادت سے بے حد ناراض ہیں۔ڈاکٹر نثار جٹ کی ناراضگی کی وجہ صوبائی وزیر قانون راںا ثنا اللہ کے ساتھ اختلافات ہیں۔ ڈاکٹر نثار جٹ اس وقت دیگر اپوزیشن جماعتوں سے بھی رابطے میں ہیں۔ میاں فاروق بیٹے کے چئیرمین ضلع کونسل نہ بننے پر مستعفی ہو گئے تھے۔ اسی طرح لیگی رہنما صاحبزادہ نذیر سلطان اور غلام محمد لالی نبھی ناراض ارکان کی صف میں شامل ہیں۔ ذرائع نے مزید بتایا کہ پنجاب کابینہ کے چار وزرا جن میں عطا مانیکا ، ڈاکٹر فرخ جاوید، یاور زمان اور آصف بھا کو بھی تحفظات ہیں ۔عطا مانیکا نے گذشتہ ماہ وزارت سے استعفیٰ دے دیا تھا۔ لیکن حمزہ شہباز نے ان کے تحفظات دور کرنے کی یقین دہانی کروائی تھی۔البتہ ایک ماہ گزر جانے کے باوجود ان کے تحفظات دور نہیں کیے جا سکے۔ ڈاکٹر فرخ زمان سے زراعت ، یاور زمان سے آبپاشی اور آصف بھا سے جنگلات ے محکمے واپس لے لیے گئے تھے۔ یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ آصف بھا ایک ایسے وزیر ہیں جنہیں سوا چار سال کے بعد بھی سرکاری رہائش نہیں دی گئی اور وہ ایم پی اے ہاسٹل میں رہائش پذیر ہیں۔سیاسی تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ اگر ن لیگ نے اپنے رہنماؤں اور اراکین قومی و صوبائی اسمبلی کی شکایات دور نہ کیں تو 2018ء کے انتخابات سے قبل ناراض رہنما پارٹی چھوڑ سکتے ہیں

Write on منگل, 22 اگست 2017

پاکستان تحریک انصاف کی رہنمامومنہ باسط نے پی ٹی آئی چھوڑنے کی خبروں کے بعداپنے ایک پیغام میں کہاہے کہ عائشہ گلالئی کے تحریک انصاف چھوڑنےاورعمران خان پرالزامات لگانے پرمیں بہت مایوس ہوئی اورعائشہ گلالئی سے میراایک سوال ہے۔جب وہ ایم این اے کی سیٹ پربیٹھی ہوئی تھی توپانچ سال تک تواسےیہ بات یادنہیں آئی ۔اورجب اسے لگاکہ مجھے ٹکٹ نہیں ملے گاتوانہوں نے خان صاحب پراتنے گندے الزا مات لگائے ۔عائشہ گلالئی کے ان الزامات پرمجھے بہت صدمہ لگااورحیرانی بھی ہوئی ۔مجھے سمجھ نہیں آرہی کہ میں اس پرکس طرح اپنے ردعمل کااظہارکروں کیونکہ جوعورت ہوتی ہے اس کے لیے عزت اس کے لیے بہت بڑی چیز ہے اورجب آپ کسی کے اوپرکیچڑ اچھالتے ہوتووہ کیچڑ آپ کے اپنے اوپربھی پڑتاہے۔انہوں نے کہاکہ مجھے بہت صدمہ ہواجس طرح کے الزامات اس عورت نے عمران خان پرلگائے میں اس سے یہ کہناچاہتی ہوں کہ تم اس پارٹی میں آئی کیوں تھی اورپانچ سال تک کیاکرتی رہی ۔تمہیں یہ چیز نظرنہیں آئی اوراچانک جب الیکشن قریب آیاتوتمہیں یقیناً دوسری پارٹی کی جانب سے ٹکٹ کی لالچ دی گئی ہوگی ۔کچھ دن پہلے اس کابیان آیاتھاجومیں نے دیکھاتھااس میں اس نے کہاتھاکہ میں نیاپاکستان بنانے میں خان صاحب کے ساتھ ہوں میں نہیں معلوم کہ وہ کس طرح کانیاپاکستان بنانے کی بات کررہی تھیں ۔عمران خان سچاانسان ہے اوراللہ تعالیٰ بھی اس کاساتھ دیتے ہیں۔وہ ہمارے لیے لڑ رہاہے اورجس جس کوٹکٹ کی لالچ تھی وہ چھو ڑ کرجارہاہے ہماری پارٹی سے گندصاف ہورہاہے۔ہمیں افسوس نہیں کرناچاہیے بلکہ یہ توہمارے لیے اچھی بات ہے ایسے لوگوں سے ہماری جان چھوٹ جائے یہی پارٹی کے لیے بہترہے ۔عائشہ گلالئی کی ایسی بیان بازی اس توتباہ کردے گی جہاں تک خان صاحب کے کردارکی بات ہے تو ہم بھی اسی جماعت میں ہیں اورہم نے توکبھی ایسامحسوس نہیں کیا

// You can place JavaScript like this ?php // You can place PHP like this ?>

Write on منگل, 22 اگست 2017

اسلام آباد: امریکا کو افغانستان میں ناکام پالیسی کی وجہ سے شرمندگی اٹھانا پڑی، ہمیں قربانی کا بکرا بننے سے انکار کر دینا چاہیے، ڈالروں کے عوض پرائی جنگ کو کبھی نہیں اپنانا چاہیے: چیئرمیں پی ٹی آئی کا ڈونلڈ ٹرمپ کے بیان پر سخت ردعمل چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے پاکستان پر دہشتگردوں کو پناہ دینے کے الزامات پر سختردعمل دیتے ہوئے کہا کہ امریکا کو افغانستان میں نا کام پالیسی کی وجہ سے شرمندگی اٹھانا پڑی، امریکا اپنی ناکامیوں کا سارا بوجھ پاکستان پر ڈالنے کی کوشش کر رہا ہے۔عمران خان نے اپنے ٹویٹر پیغام میں کہا ہمیں قربانی کا بکرا بننے سے انکار کر دینا چاہیے، ڈالروں کے عوض پرائی جنگ کو کبھی نہیں اپنانا چاہیے۔ چیئرمین پی ٹی آئی نے مزید کہا ہم نے امریکہ کی خوشنودی کیلئے افغانستان میں دوجنگیں لڑیں، دونوں جنگوں میں ہم نے بھاری انسانی اور معاشی نقصان اٹھایا، ہم نے دہشت گردی کیخلاف امریکی جنگ میں 70 ہزار پاکستانیوں کی قربانی دی۔عمران خان نے مزید کہا ہماری معیشت کو اس جنگ کے باعث 100 ارب ڈالرز سے زائد کا سنگین دھچکا لگا، وقت آگیا ہے کہ امریکہ سے کہا جائے کہ اب "مزید کبھی نہیں"۔ انہوں نے کہا ہمیں امریکہ اور بھارت کی ناکام پالیسیوں کا ملبہ اٹھانے سے بھی یکسر انکار کر دینا چاہئیے۔

Write on منگل, 22 اگست 2017

لندن : مغرب میں مسلمانوں کے خلاف نسلی تعصب کوئی نہیں بات نہیں ہے، مغرب میں مسلمانوں پر نسل پرستانہ حملوں کی خبریں آئے روز گردش کر رہی ہوتی ہیں مگر مشہور اداکارہ نادیہ جمیل کے ساتھ آج اندوہناک واقعہ پیش آیا جب انہیں  اور ان  کے والد کو ایک ہوٹل نے کھانے فراہم کرنے سے روک دیا ۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ ان  کے والد  کی داڑھی کی وجہ سے انہیں کھانا فراہم نہیں کیاگیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ادکارہ نادیہ جمیل نے ٹوئٹس کے ذریعے اپنے ساتھ پیش آنے والے واقعے کی تفصیلات بتاتے ہوئے کہا ہے کہ وہ اپنے والد کے ساتھ مرکزی مارکیٹ میں مشہور اٹالین ریسٹورنٹ ڈان پاسکل میں کھانا کھانے گئیں لیکن ہوٹل کے عملے نے کہا کہ آپ چلے جائیں آپ کے والد کی داڑھی ہے۔ ڈان پاسکل کیمبرج میں واقع ہے جہاں پر پاکستانی اور عام افراد جن کی داڑھیاں تھیں انہیں ہوٹل کھانا دینے سے  انکار کردیا ، ابا جی کو اس ساری صورت حال پر برداشت کرنا ہوگا۔

15403154 10153894384587105 435949991 n

اداکارہ کے مطابق جب وہ ہوٹل میں گئیں تو انہوں نے ویٹر سے مینیو طلب کیا جس کے جواب میں اس نے مینیو دینے سے انکار کردیا اور کہا کہ ہم آپ کو کھانا نہیں دے سکتے ، آپ سیلف سروس لے لیں میں نے سیلف سروس کے لئے مینیو اٹھایا تو مجھے کہا گیا کہ آپ یہاں سے کھانا نہیں لے سکتے ، جب میں نے پوچھا کہ کیوں نہیں لے سکتے ؟ تو اس کے جواب میں عملے نے ٹال مٹول سے کام لیا۔

DHwy68UXsAAHdDb

ویٹر نے مجھ سے مینیو واپس لے لیا اور کہا کہ او کے ، اب آپ جا سکتے ہیں ، میرے ابو جی جو بہت پیارے ، شریف النفس اور فرشتہ صفت ہیں انہوں نے ویٹر سے کہا کہ میرے بیٹے ٹھنڈے ہو جاﺅ ، یہ ساری صورت حال میرے لئے انتہائی تکلیف دہ تھی۔

Write on منگل, 22 اگست 2017

فلم "بادشا ہو" کی مرکزی اداکارہ الیانا ڈی کروز کو جنسی طور پر ہراساں کیا گیا۔ انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر میں اپنے پیغام میں کہا کہ میںکسی مرد کو میں حق نہیں دیتی کہ وہ میرے ساتھ غیر اخلاقی حرکت کرے گو کہ میں اداکارہ ہوں لیکن میں ایک عورت بھی ہوں اور کسی کو حق نہیں ہے کہ میرے ساتھ بدتمیزی کرنے کی کوشش کرے۔تاہم اداکار ہ اداکارہالیانا ڈی کروز آج کل اپنی آنے والی فلم "بادشا ہو" کی پروموشن میں مصروف ہیں اور یہ پہلی دفعہ نہیں ہے کہ کسی اداکارہ کے ساتھ غیر اخلاقی حرکت کی گئی ہواس سے پہلے ودیا بالن اور سوارا بھاسکر نے بھی شکایت کی تفصیلات کے مطابق فلم "بادشا ہو" کی مرکزی اداکارہ الیانا ڈی کروز کو جنسی طور پر ہراساں کیا گیا۔ انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر میں اپنے پیغام میں کہا کہ میںکسی مرد کو میں حق نہیں دیتی کہ وہ میرے ساتھ غیر اخلاقی حرکت کرے گو کہ میں اداکارہ ہوں لیکن میں ایک عورت بھی ہوں اور کسی کو حق نہیں ہے کہ میرے ساتھ بدتمیزی کرنے کی کوشش کرے۔تاہم اداکار ہ اداکارہ الیانا ڈی کروز آج کل اپنی آنے والی فلم "بادشا ہو" کی پروموشن میں مصروف ہیں اور یہ پہلی دفعہ نہیں ہے کہ کسی اداکارہ کے ساتھ غیر اخلاقی حرکت کی گئی ہواس سے پہلے ودیا بالن اور سوارا بھاسکر نے بھی شکایت کی تھی ان کے فینز نےان کو ہر اساں کر نے کی کو شش کی تھی۔تھی ان کے فینز نےان کو ہر اساں کر نے کی کو شش کی تھی۔

Write on منگل, 22 اگست 2017

نئی دہلی: بھارتی سپریم کورٹ کی پانچ رکنی بینچ نے ایک اہم مقدمے میں فیصلہ سناتے ہوئے مسلمانوں میں طلاقِ ثلاثہ یعنی ایک نشست میں تین طلاقوں کو غیر قانونی قرار دے دیا ہے۔
یہ فیصلہ 2 کے مقابلے میں 3 ججز کی اکثریتی رائے کی بنیاد پر جاری کیا گیا یعنی پانچ میں سے تین ججز نے طلاقِ ثلاثہ کو غیر قانونی اور غیر آئینی قرار دیا جبکہ دو ججز کی رائے اس سے مختلف تھی۔
بھارتی سپریم کورٹ کے جاری کردہ اکثریتی فیصلے میں کہا گیا ہے کہ ایک نشست میں تین طلاقوں کا طریقہ مسلم خواتین کے بنیادی حقوق سے متصادم ہے کیونکہ اس کے نتیجے میں شادی مکمل طور پر ختم ہوجاتی ہے اور رجوع کی کوئی گنجائش باقی نہیں رہتی۔
میڈیا رپورٹس کے مطابق جسٹس روہنتن نریمان، ادے للیت اور جوزف کیورائین نے طلاقِ ثلاثہ کو غیر قانونی قرار دیا۔ جسٹس جوزف کا کہنا تھا کہ جو چیز (مسلم) عقیدے کے مطابق درست نہیں ہوسکتی اسے قانونی تحفظ بھی نہیں دیا جاسکتا۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ طلاقِ ثلاثہ کا تصور قرآن میں موجود نہیں لہذا اس پر عملدرآمد کو مذہبی حق کے طور پر بھی تسلیم نہیں کیا جاسکتا۔ دوسری جانب جسٹس عبدالنظیر اور چیف جسٹس جے ایس کھیہر نے طلاقِ ثلاثہ کے حق میں اپنا سابقہ فیصلہ برقرار رکھا۔
واضح رہے کہ بھارت میں طلاقِ ثلاثہ کا مسئلہ گزشتہ چند سال کے دوران بہت پیچیدہ ہوچکا ہے اور سیکڑوں خواتین اس معاملے پر اعلی عدالتوں سے رجوع کرچکی ہیں۔

صفحہ نمبر 1 ٹوٹل صفحات 1177

تازہ ترین خبریں

کالم / بلاگ