Reporter FK

Write on بدھ, 26 اپریل 2017

جمیکا: یاسر شاہ کی شاندار باولنگ کی بدولت پاکستان نے پہلے ٹیسٹ میں ویسٹ انڈیز کو7وکٹوں سے شکست دے کر تاریخ رقم کرنے کیلئے پہلا قدم بڑھا لیاہے ،پاکستان آج تک ویسٹ انڈیز میں ٹیسٹ سیریز اپنے نام کرنے میں کامیاب نہیں ہوسکا ہے تاہم اگر پاکستان سیریز جیتنے میں کامیاب ہو جاتاہے تو پہلی بار ہوگا ۔
تفصیلات کے مطابق پاکستان کے 407رنز کے جواب میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم دوسر اننگ میں 152رنز بنا کر آﺅٹ ہو گئی اور صرف 311رنز کی برتری حاصل کی ۔پاکستان کی جانب سے یاسر شاہ نے انتہائی شاندار باولنگ کا مظاہر ہ کرتے ہوئے کالی آندھی کے چھ کھلاڑیوں کو پولین کی راہ دکھا کر قومی ٹیم کی جیت کو واضح کر دیا تاہم محمد عباس نے دو ،وہاب ریا ض اور محمد عامر نے ایک ایک وکٹ حاصل کی ۔ویسٹ انڈیز کی جانب سے دیے جانے والا ہدف پاکستان نے 3وکٹوں کے نقصان پر کھانے کے وقفے کے فوری بعد عبور کر لیا ۔
واضح رہے کہ پاکستانی ٹیم چوتھے روز کے کھیل میں ویسٹ انڈیز کے 286رنز کے جواب میں 407رنز کی اننگ کھیل کر آو ٹ ہو گئی تھی اور 121رنز کی برتری حاصل کی ۔جس کے جواب میں ویسٹ انڈیز کی پوری ٹیم 152رنز بنا کر آوٹ ہو گئی ۔
واضح رہے کہ پاکستانی معروف بلے باز یونس خان نے ٹیسٹ کیریئر کے 10,000رنز بھی ویسٹ انڈیز کیخلاف اسی میچ کی پہلی اننگ میں مکمل کیے ہیں ،اور وہ یہ اعزاز حاصل کرنے والے دنیا کے 13ویں اور پہلے پاکستانی کھلاڑی بن گئے۔

Write on منگل, 25 اپریل 2017

اسلام آباد: وزیرمملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اونگزیب نے کہا ہے کہ ڈان لیکس کمیشن کے معاملے پر ذرائع سے رپورٹنگ کی جارہی ہے جو افسوسناک ہے، سب کو رپورٹ آنے کا انتظار کرنا چاہیے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مریم اورنگزیب نے کہا کہ پاناما فیصلے پر آنے والے اختلافی نوٹ کو تماشہ بنا کر قومی سلامتی کے اداروں کو متنازعہ بنانے کی کوشش کی جارہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ عدالت کو غلط طریقے سے پیش کرنا بھی عدالت کی توہین ہے، سپریم کورٹ کے ججز کے اختلافی نوٹ پر تماشہ مچایا جارہا ہے جو اچھا عمل نہیں، ملک سے جھوٹے الزامات لگانے کی روایت کو ختم ہونا چاہیے۔

وزیرمملکت نے کہا کہ ڈان لیکس کے معاملے پر تحریک انصاف مریم نواز کے خلاف پروپیگنڈا کررہی ہے جس کا مقصد انہیں اس میں شامل کرنا ہے، جھوٹے طریقے اختیار کر کے وزیراعظم کی صاحبزادی کا نام ڈان لیکس سے جوڑا جارہا ہے۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ ڈان لیکس کمیشن کے معاملے پر ذرائع سے رپورٹنگ کی جارہی ہے، تمام لوگوں کو رپورٹ کا انتظار کرنا چاہیے تاکہ رپورٹ سامنے آنے پر اصل حقائق بیان کیے جاسکیں

Write on منگل, 25 اپریل 2017

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز نے کہاہے کہ جہانگیر ترین نے خود چوری کا اعتراف کیاور7کروڑ جرمانہ بھی مان لیا،ہماری الیکشن کمیشن سے درخواست ہے کہ ان کیساتھ مساوی بنیادوں پر سلوک کیا جائے۔عمران خان نے بھی زمین کی خریداری کیلئے فلیٹ بیچ کر رقم پاکستان لانے کا بیان دیا لیکن پھر ان کے قطری پرنس نے کہہ دیا کہ جمائما سے رقم لی گئی ہےتفصیلات کے مطابق پریس کانفرنس کرتے ہوئے دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ سابق چیف جسٹس نے پوچھا تھا کہ عدالتی کمیشن بنایا جائے تو کیا رضا مند ہیں؟ اس وقت عمران خان سمیت سب نے مانا اور بعد میں عمران خان نے بائیکاٹ کی دھمکی دے دی لیکن پھر بھی ان کا لاک ڈاون کھیل تماشے ناکام ہوگئے ہیں۔ ہم نے عمران خان اور جہانگیرترین کے خلاف الیکشن کمیشن سے رجوع کیاہے اور توہین کے کیس میں خان صاحب کو تاریخیں دی جارہی ہیں لیکن ہماری درخواست ہے کہ مساوی بنیادوں پر سلوک کیا جائے۔انہوں نے کہا کہ پہلے تو جہانگیرترین نے چوری کاخوداعتراف کیااور7کروڑجرمانہ دینے کوبھی مانابعد میں عمران خان نے بھی زمین کی خریداری کیلئے فلیٹ بیچ کر رقم پاکستان لانے کا بیان دیدیاپھر ان کے قطری پرنس نے کہہ دیا کہ جمائما سے رقم لی گئی ہے

Write on منگل, 25 اپریل 2017

انڈین کرکٹرز کی شادیوں کا سیزن مکل زور و شور سے جاری ہے اور یوراج سنگھ کے بعد اب ظہیر خان نے بھی اپنی منگنی کا اعلان کر کے سب کو حیران کردیا۔

انڈین پریمیئر لیگ میں دہلی ڈیئر ڈیولز کی قیادت کرنے والے ظہیر خان نے دنیا کی سب سے بڑی کرکٹ لیگ کے دوران اپنی منگنی کا اعلان کر کے سب کو حیران کردیا۔

ظہیر خان کی منگیتر کوئی عام شخصیت نہیں بلکہ کامیاب بالی وڈ فلم ’چک دے انڈیا‘ میں شاہ رخ خان کے ساتھ اہم کردار ادا کرنے والی خوبصورت اداکارہ ساگاریکا گھاٹگے ہیں۔

ان دونوں کی قربت کی خبریں اس منظر عام پر آئی تھیں جب حال ہی میں شادی کے بندھن میں بندھنے والے ہندوستانی کرکٹر یوراج سنگھ کی شادی پر دونوں نے ساتھ شرکت کی تھی۔

 

ظہیر خان نے ٹوئٹر پر اپنی منگیتر کی انگوٹھی کے ساتھ ایک تصویر لگا کر منگنی کا اعلان کیا۔

ساگاریکا نے کہا کہ ظہیر نے انہیں شادی کی پیشکش کر کے حیران کردیا اور وہ خود بھی اس بارے میں لاعلم تھیں۔


View image on Twitter

Never laugh at your wife's choices. You are one of them !!! Partners for life.  @sagarikavghatge

 

بالی وڈ اداکارہ نے کہا کہ ظہیر خان کی آئی پی ایل میچوں میں مصروفیت کے سبب ابھی شادی کی تاریخ کا اعلان نہیں کیا لیکن اس بارے میں جلد ہی کوئی اعلان کردیا جائے گا۔

2011 کا ورلڈ کپ جیتنے والی ہندوستانی ٹیم کے رکن ظہیر خان انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کر چکے ہیں لیکن لیگ کی سطح پر اب بھی کرکٹ کھیلنے کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔

Write on منگل, 25 اپریل 2017

واشنگٹن : امریکا میں 16سال کی دو جڑواں بہنوں نے آپریشن کے ذریعے ایک دوسری سے الگ ہونے سے انکار کر دیا،لوپیٹا اور کارمن کہتی ہیں کہ اکٹھی جیتی رہیں ہیں، اکٹھی ہی مریں گی۔لوپیٹا اور کارمن جب پیدا ہوئیں تو ڈاکٹروں نے کہا کہ وہ صرف 3روز زندہ رہ سکتی ہیں، تاہم دونوں بہنیں زندہ رہیں اور ایک دوسرے کے تعاون سے زندگی کی گاڑی آگے بڑھاتی رہیں۔اب سرجری کے ذریعے انہیں ایک دوسری سے الگ کرنے کی تجویز سامنے آئی تو دونوں نے انکار کر دیا، دونوں بہنوں کا سینہ آپس میں جڑا ہوا ہے، دونوں کے دو دو بازو ہیں لیکن ٹانگیں دو ہیں، دائیں ٹانگ کو صرف کارمن اور بائیں کو صرف لوپیٹا کنٹرول کر سکتی ہے

Write on منگل, 25 اپریل 2017

مالاکنڈ : پاکستان پیپلز پارٹی پارلیمینٹیرین کے سربراہ آصف زرداری نے وزیراعظم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا ہے کہ میاں صاحب آپ ضیاءالحق کے فلسفے کو آگے لے کر چلے ہیں اور یہی فلسفہ مشال کے قتل کا ذمہ دار ہے۔

آصف زرداری مالاکنڈ میں جلسہ عام سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ ضیاءالحق کے فلسفے نے ملک میں دہشت گردی کو رواج دیا اور عدم برداشت کو ختم کو کیا۔

انہوں نے وزیراعظم کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ یہ لوگ مزدوروں کوتنخواہ نہیں دیتے اور مزدوروں کو کچلتے ہیں انہیں حقوق سے محروم رکھتے ہوئے اپنی مِلیں چلا تے ہیں۔

سابق صدر نے کہا کہ میاں صاحب سمجھتے ہیں کہ اگر وہ اور ان کے چند دوست ترقی کریں تو پورا ملک ترقی کرے گا جب کہ میں سمجھتا ہوں کہ غریب امیر ہوگا تو ملک امیر ہوگا۔

آصف زرداری نے کہا کہ ایک کپتان ہے جو خود کو نوجوانوں کا قائد کہتا ہے اور اپنی پہچان بہ طور پختون کراتا ہے جب کہ قوم اس جعلی خان کے اصل چہرے سے واقف ہو چکی ہے اور اب یہ جعلی خان قوم کو زیادہ عرصے بے وقوف نہیں بناتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ دریائے سوات کو افر پختہ کردیا جائے تو بہت سا پانی محفوظ ہوجائے گا جس کی بنیاد پر بھی بجلی پیدا کی جا سکتی اور یہ پانی کی قلت دور کرنے میں بھی کارگر ثابت ہو گا لیکن حکمرانوں کو صرف جنگلہ بس بنانے کی فکے ہے۔

پاکستان پیپلز پارٹی پارلیمینٹرین کے سربراہ آصف زرداری نے کہا کہ کارکنان پیپلز پارٹی کا اثاثہ ہیں اور میں اپنے کارکنان کو چھوڑ کر کہیں نہیں جاؤں گا بلکہ اگر وقت آیا تو کارکنان کے ساتھ ہی شہید ہوجاؤں گا۔

آصف زرداری نے کہا کہ ججوں نے کہہ دیا ہے کہ گو نواز گو اور اب یہ نعرہ بچے بچے کی زبان پر ہوگا جس پر پورا پنڈال گو نواز گو کے نعرے سے گونج اُٹھا جب کہ آصف زرداری نے گو جعلی خان گو کے نعرے بھی لگوائے۔

Write on منگل, 25 اپریل 2017

واشنگٹن : امریکا نے روس پر طالبان کو ہتھیار فراہم کرنے کاالزا م عائد کیاہے ، امریکی وزیردفاع کے مطابق روس کا سامنا کریں گے۔مزار شریف میں ہنگامی دورے پر افغانستان آئے امریکی وزیر دفاع نے میڈیا بریفنگ کے دوران اس الزام کی تردید نہیں کی کہ روس طالبان کو ہتھیار فراہم کررہاہے۔انہوں نے کہا کہ بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی پر امریکا روس کا سامنا کرے گا، روس اس سے پہلے بھی طالبان کو ہتھیار فراہم کرنے کی تردید کرچکا ہے ۔وزیر دفاع نے میڈیا بریفنگ کے دوران اس الزام کی تردید نہیں کی کہ روس طالبان کو ہتھیار فراہم کررہاہے۔انہوں نے کہا کہ بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی پر امریکا روس کا سامنا کرے گا، روس اس سے پہلے بھی طالبان کو ہتھیار فراہم کرنے کی تردید کرچکا ہے ۔

Write on منگل, 25 اپریل 2017

بولی وڈ اسٹار دپیکا پڈوکون کے کروڑوں پرستار ہیں مگر ایسا لگتا ہے کہ شلپا شیٹھی کے شوہر راج کندرا بھی اس اداکارہ کے مداح ہیں۔شلپا شیٹھی کے بیٹے نے گزشتہ یہ دلچسپ انکشاف کرتے ہوئے اپنی ماں کو لاجواب کردیا۔شلپا کے شوہر راج کندرا نے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کی جس میں ان کا بیٹا ایک جگہ دپیکا پڈوکون کا پوسٹر دیکھ کر کہتا ہے یہ دپیکا پڈوکون ہے، میرے والد کی پسندیدہ اداکارہ۔جب شلپا شیٹھی مذاق میں بیٹے کا سامنا کرتی ہیں تو وہ کہتا ہے یہ میری احمق ماما ہیں۔یہ سن کر وہاں اردگرد موجود سب افراد ہنس پڑتے ہیں جبکہ شلپا بیٹے کو لے کر تیزی سے چلی جاتی

ہیں۔راج کندرا نے یہ ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کرتے ہوئے مذاق میں کہا کہ دپیکا میرے بیٹے نے بلی کو تھیلے سے نکال دیا ہے، سوری شلپا شیٹھی معلوم نہیں کس نے ویان کو یہ بتایا۔شلپا شیٹھی آخری بار بڑے پردے پر 2014 میں فلم ڈشکیوں میں نظر آئی تھیں جبکہ دپیکا اس وقت اپنی فلم پدما وتی کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔


Read Basharat Online

تازہ ترین خبریں

روزنامہ بشارت ٹویٹر


Follow Daily_Basharat on Twitter
Showers

26°C

اسلام آباد

Showers
Humidity: 31%
Wind: W at 17.70 km/h
Mostly cloudy

36°C

لاہور

Mostly cloudy
Humidity: 15%
Wind: WNW at 11.27 km/h
SP_WEATHER_BREEZY

31°C

کراچی

SP_WEATHER_BREEZY
Humidity: 59%
Wind: WSW at 51.50 km/h
Sunny

26°C

کوئٹہ

Sunny
Humidity: 5%
Wind: WNW at 22.53 km/h
Partly cloudy

32°C

پشاور

Partly cloudy
Humidity: 20%
Wind: ESE at 22.53 km/h