Reporter FK

Reporter FK

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

کراچی: لیاری کے علاقے سنگولین میں گینگ وار سرغنہ عذیر بلوچ کی رہائش گاہ کے قریب دستی بم سے حملہ ہوا جس کے نتیجے میں 12 افراد زخمی ہوئے، زخمیوں کو طبی امداد کے لیے سول اسپتال منتقل کردیا گیا۔

پولیس کے مطابق لیاری کے علاقے سنگولین کی گلی نمبر 2 میں واقع گینگ وار سربراہ عذیر بلوچ کی رہائش گاہ کے قریب نامعلوم مسلح افراد نے کریکر حملہ کیا جس کے نتیجے میں 12 افراد زخمی ہوئے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ دستی بم حملہ عذیر بلوچ کے مخالف گروپ کی طرف سے کیا گیا جس کا مقصد علاقے میں خوف و ہراس پھیلانا ہے، حملے کے وقت علاقے میں بجلی منقطع تھی اس لیے مسلح افراد با آسانی فرار ہوگئے۔

یاد رہے لیاری کو طویل آپریشن کے بعد سیکیورٹی فورسز کی جانب کلیئر کر کے سینکڑوں گینگ وار کے کارندوں کو گرفتار کیا گیا جبکہ متعدد افراد کو مقابلوں کے بعد ہلاک بھی کیا گیا۔

دوسری جانب نبیل گبول نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کے بعد لیاری کے دورے شروع کردیے ہیں اور انہوں نے دعویٰ بھی کیا ہے کہ اب لیاری کے حالات پہلے جیسے نہیں رہیں گے کیونکہ حکومت عملی اقدامات کی طرف جارہی ہے

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

لورالائی :وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار کا کہناہےکہ کچھ لوگ ہیں جو بلوچستان اور پاکستان میں امن نہیں چاہتے۔

تفصیلات کےمطابق بلوچستان کے علاقےلورالائی میں ایف سی کی پاسنگ آؤٹ پریڈ سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان کا کہنا تھا کہ یہ عام وردی نہیں اس یونیفارم کی آن بان میں شہیدوں کا خون شامل ہے۔

چوہدری نثار علی خان نے کہاکہ کچھ لوگ نہیں چاہتے ہیں کہ ہمارے بچے خوش و خرم زندگی گزاریں۔انہوں نےکہاکہ خوشی ہے کہ ایف سی اپنی ذمے داری سے بڑھ کر کردار ادا کررہی ہے۔

وفاقی وزیرداخلہ کا کہناتھاکہ بلوچستان کے عوام نے بڑے مسائل دیکھے ہیں اور بہت قربانیاں دی ہیں،انہوں نےکہاکہ جب سے منصب سنبھالاہے ہمیشہ کہاکہ یہ آپ کے لوگ ہیں ان سے محبت سے پیش آئیں۔

چوہدری نثار علی خان نےکہاکہ سول فورسز پاک فوج کے ساتھ سرحد پر دشمن کا مقابلہ کرتی ہیں،سول فورسز اندرون ملک پولیس کے ساتھ کردار ادا کررہی ہیں، ایف سی اس اچھے کام کو جاری رکھے۔

واضح رہےکہ وزیرداخلہ چوہدری نثار کا کہناتھاکہ ترقی بلوچستان اور پاکستان کو آواز دے رہی ہے اور حکومت نے 2سال میں عام بجٹ کے علاوہ بھی سیکیورٹی پر 70 ارب روپے خرچ کیے ہیں۔

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے مہمند اور اورکزئی ایجنسی کا دورہ کیا اور کہا کہ پاک افغان سرحد پر ترجیحی بنیادوں پر باڑ لگائی جائے گی تاکہ حساس ترین علاقے کو محفوظ بنایا جاسکے۔

آئی ایس پی آر سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پاک فوج کے سربراہ میجر جنرل قمر باجوہ نے مہمند ایجنسی اور اورکزئی ایجنسی میں قائم اگلے مورچوں کا دورہ کیا اور افسران و جوانوں سے ملاقات کی۔

ترجمان پاک فوج کے مطابق سرحدی سیکیورٹی اور سرحد پار سے دہشت گردوں کی تقل و حرکت کے حوالے سے آرمی چیف کو بریفنگ بھی دی گئی۔

اس موقع پر جوانوں سے خطاب کرتے ہوئے آرمی چیف نے کہا کہ پاک افغان سرحد پر نظر رکھنے کے لیے تکنیکی بنیادوں پر جدید نظام نصب کیا گیا جبکہ سرحد کی فضائی نگرانی بھی کی جارہی ہے۔

آرمی چیف نے کہا کہ مہمند اور اورکزئی ایجنسی پر باڑ لگانے سے امن قائم ہونے کے ساتھ ساتھ سرحد پار دہشت گردوں کا نیٹ ورک مزید کمزور ہوگا جس کا فائدہ براہ راست پاکستان اور افغانستان کو ہوگا، افغان حکام  کے ساتھ مل کر سیکیورٹی پلان مرتب کیا جارہا ہے۔

فاٹا کے انضمام پر جنرل قمر باجوہ نے کہا کہ فاٹا کو قومی دھارے میں لانا ملکی مفاد میں ہے، ایسے فیصلوں سے ملک مزید ترقی حاصل کرے گا

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

برطانیہ اپنے دارالحکومت میں ہونے والی تازہ ترین لرزہ خیز دہشتگردی سے ابھی سنبھل نہیں پایا تھا کہ شدت پسند تنظیم داعش نے اس کے خلاف کھلی جنگ کا آغاز کرتے ہوئے لندن سمیت بڑے شہروں کو بربادکرنے کے لئے لشکر روانہ کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔

 
 

ڈیلی سٹار کی رپورٹ کے مطابق داعش نے نہ صرف لندن میں ہونے والی دہشتگردی پر جشن منایا ہے بلکہ اپنے سوشل میڈیا اکاﺅنٹ پر نئی تصاویر جاری کی ہیں جن میں داعش کے جنگجو برطانیہ پر چڑھائی کرتے نظر آتے ہیں اور بڑے بڑے شہر آگ میں لپٹے نظر آتے ہیں۔ لندن شہر کی تصاویر میں دکھایا گیا ہے کہ ویسٹ منسٹر اور پارلیمنٹ کی عمارت  میں شعلے بھڑک رہے ہیں اور داعش کے جنگجو سیاہ جھنڈے لہراتے ہوئے برطانیہ کی جانب بڑھ رہے ہیں۔ ایک اور تصویر میں آسمان سے آگ برستی نظر آرہی ہے جبکہ بکنگھم پیلس کو جلتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ تصویر کے نیچے پیغام درج ہے ”بدترین انجام کے لئے تیار ہو جاﺅ، اور یہ بھی جان لو کہ یہ آپریشن آخری نہیں ہوگا۔“


واضح رہے کہ برطانوی دارالحکومت میں ہونے والے تازہ ترین حملے کی ذمہ داری داعش نے قبول کی ہے ۔ اس حملے میں چار افرادہلاک ہوئے جبکہ تقریباً 40 افراد زخمی ہوئے۔ حملے کا ذمہ دار خالد محمود نامی شخص کو قرار دیا گیا ہے جو برطانیہ میں ہی پیداہوا اور پلا بڑھا تھا۔ برطانوی سکیورٹی ایجنسیاں پہلے ہی مزید حملوں کے خدشات ظاہر کررہی تھیں اور داعش کی جانب سے خوفناک دھمکی سامنے آنے کے بعد یہ خدشات مزید شدت پکڑ گئے ہیں۔

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

سعودی عرب سے غیر ملکیوں کو نکالنے کا سلسلہ تو پہلے ہی جاری تھا اور ان کے لئے اچھے  روزگار کے مواقع تیزی سے کم ہو رہے تھے، مگر اب وزارت محنت و سماجی ترقی نے مزید ملازمتوں کو قومیانے کا فیصلہ کرتے ہوئے ایک اور بڑا قدم اٹھا لیا ہے۔ 
عرب نیوز کی رپورٹ کے مطابق وزارت نے قومی اور خطوں کی سطح پر نئی کونسلیں قائم کرنے کا فیصلہ کیا ہے جن کا مقصد پبلک پرائیویٹ پارٹنر شپ کو بروئے کار لاتے ہوئے نیشنل ٹرانسفارمیشن پروگرام 2020ءاور سعودی ویژن 2030ءکے اہداف کا جلد حصول ہے۔ اس اقدام کے نتیجے میں حکومتی ادارے لیبر مارکیٹ کی ضروریات کو بہتر طور پر سمجھ سکیں گے اور سعودی شہریوں کے لئے مختلف شعبوں میں ملازمت کے حصول کے لئے پرائیویٹ سیکٹر کا مزید تعاون حاصل کرسکیں گے۔ یہ کونسلیں پرائیویٹ سیکٹر، کمپنیوں، چیمبر آف کامرس اور پبلک اداروں کے نمائندگان کے درمیان تعاون بڑھانے کے لئے استعمال ہوں گی تاکہ معیشت کی بہتری اور خصوصاً سعودی شہریوں کے لئے مزید اور بہتر ملازمتوں کے اہداف جلد از جلد حاصل کئے جاسکیںوزارت محنت کا کہنا ہے کہ یہ کونسلیں پرائیویٹ سیکٹر میں سعودی ملازمین کی تعداد، پرائیویٹ سیکٹر کے ملازمین کے متعلق قابل بھروسہ ڈیٹا بیس کی عدم فراہمی، کم پیداواری صلاحیت، پرائیویٹ سیکٹر میں تخلیق کاری اور مہارت کی کمی اور کچھ مخصوص شعبوں میں غیر ملکیوں کی موجودگی جیسے مسائل حل کرنے میں معاون ثابت ہوگی۔

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

سیالکوٹ : برطانیہ میں مقیم پاکستانی شہری کی شکایت پر سوشل میڈیا پر بلیک میل کرنے والی سیالکوٹ کی رہائشی خاتون کو ایف آئی اے نے حراست میں لے لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ میں مقیم پاکستانی نژاد شخص کی شکایت پر ایف آئی اے نے کارروائی کرتے ہوئے سیالکوٹ کی رہائشی خاتون کوگرفتار کر کے لیپ ٹاپ تحویل میں لے کر تحقیقات کا آغاز کر دیا ہے۔

یوں تو سوشل میڈیا پر خواتین کو ہراساں کرنے کے واقعات عام ہیں لیکن اپنی نوعیت کا انوکھا واقعہ پیش آیا ہے جس میں ایک مرد نے کسی خاتون پر ہراساں کرنے اور بلیک میل کرنے پر ایف آئی اے کو شکایت درج کرائی ہے۔

برطانیہ میں مقیم احسن رانا نے اپنے بھائی کے توسط سے ایف آئی اے کو شکایت درج کرائی کہ سیالکوٹ کی رہائشی خاتون سعدیہ نہ صرف انہیں سوشل میڈیا پر ہراساں کرتی تھی بلکہ خطیر رقم کا مطالبہ بھی کیا تھا۔

ایف آئی اے نے فوری کارروائی کرتے ہوئے سیالکوٹ سے ملزمہ سعدیہ مرزا کو گرفتار کر کے لیپ ٹاپ تحویل میں لے لیا ہے جب کہ مذکورہ خاتون کے دونوں بھائی بیرونِ ملک مقیم ہیں اور سعدیہ مرزا سیالکوت میں اکیلی رہتی تھیں جس کے باعث کیس میں کچھ مشکلات کا سامنا ہے

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

 برطانوی پولیس نے پارلیمنٹ کے باہر حملہ کرنے والے خالد مسعود کی تصاویرجاری کردی ہیں۔دہشتگرد کے والدین افریقا سے برطانیہ آئے تھے،خالد نے دوران قید اسلام قبول کیا۔کراچی کی فرزانہ ملک سے شادی کی مگر پھر دونوں میں علیحدگی ہوگئی۔

خالد حملے سے پہلے ہوٹل میں مقیم تھا۔ حملے کے بعد مختلف مقامات پر چھاپے مار ے گئے، 2 افراد زیر حراست ہیں جبکہ دیگر کو ضمانت پر رہا کر دیا گیا۔لندن پولیس نے پارلیمنٹ کے باہر حملہ کرنے والے خالد مسعود کی تصاویر جاری کردی ہیں۔ پولیس حکام کا کہنا ہے کہ حملے کے پیچھے ملزم کے مقاصد اور اس کے ممکنہ ساتھیوں کے بارے میں فی الحال کچھ کہانہیں جاسکتا۔

خالدمسعود کے دوستوں کا کہنا تھا کہ اسکول کے دنوں میں اسے مذہب سے کوئی دلچسپی نہیں تھی تاہم اسلام قبول کرنے کے بعد اسے سعودی عرب میں بطور انگریزی ٹیچر نوکری ملی تھی۔اسکول کے زمانے میں اسے نسل پرستانہ تعصب کا سامنا کرنا پڑا تھا کیونکہ اسکول میں وہ واحد سیاہ فام طالب علم تھا۔ اسکول کے دنوں میں وہ پڑھائی کے علاوہ اسپورٹس میں بہت تیز تھا اور فٹ بالر تھا۔دوسری جانب واقعہ میں مارے گئےافراد کی یادمیں شہری واقعے کی جگہ گلدستےرکھ کرلواحقین سےاظہار ہمدردی کررہے ہیں۔ مختلف مذاہب کےماننےوالوں کی جانب سے لندن حملےکی مذمت کی گئی ہے

Write on ھفتہ, 25 مارچ 2017

 موو آن پاکستان کے چیئرمین میاں کامران محمد کامران نے آئندہ جنرل الیکشن 2018لڑنے کا اعلان کردیا۔گزشتہ روز مقامی ہوٹل میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مووآن پارٹی نے کسی پر کیچڑ اچھالنے، نمبر گیم یا تنقید کی پالیسی سے ہٹ کر ملکی فلاح کیلئے مثبت کردار ادا کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور اس سلسلہ میں ہم ایک مکمل اور بہترین منشور لیکر عوام میں جائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ اپنی پارٹی کی مظبوطی کیلئے مختلف ماہرین کو شامل کیا جائیگا اور ایک بڑے عوامی اجتماع کا اعلان بھی جلد کیا جائیگا۔ان کا کہنا تھا کہ عوام کی موو آن پارٹی میں شمولیت کیلئے جلد ایک ممبرشپ مہم کا آغاز کیا جارہا ہے جس کے بعدعوامی خدمت کا مشن شروع کرتے ہوئے ا یک مکمل اور وسیع منشور کا اعلان کر دیا جائیگا اوربہت جلد سیاسی قوت کا مظاہرہ بھی کیا جائے گا۔میاں کامران کا کہنا تھا کہ موو آن پارٹی صحت، تعلیم اور امن کے قیام کو اولین ترجیح دیتی ہے اور منشور میں بھی انہی ترجیحات کا خیال رکھا جائیگا۔ان کا مزید کہنا تھا کہ سوائے فوج کے تمام ادارے اپنا فرض نبھانے میں ناکام ہو چکے ہیں جس کی بنیادی وجہ حکمرانوں کے ذاتی مفادات ہیں کیونکہ اب تک تمام حکمرانوں نے ان اداروں کو صرف ذاتی مفادات کی خاطرمضبوط نہیں ہونے دیا۔ملک کو موجودہ حالات سے نکالنے کیلئے اور امن و امان قائم کرنے کیلئے سنجیدہ اقدامات کی ضرورت ہے اور ہر خاص و عام اور خصوصاــماہرین کو ملک کیلئے آگے آنا ہوگا۔موو آن پارٹی بہت سارے سیاسی رہنمائوں سے رابطے میں ہے اور جلد وہ بھی ہماری پارٹی میں شامل ہونے کا اعلان کریں گے۔ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ فوج کو دعوت کے پوسٹر لگانے کا معاملہ واضح ہے اور میں کسی بھارتی یا کسی غیر ملکی فوج کو دعوت نہیں دی تھی بلکہ ہمارے ہاں ہر برے حالات میں صرف فوج کی طرف ہی دیکھا جاتا ہے اور وہ پوسٹر بھی ان حالات میں ایک عوامی آواز تھی۔اس موقع پر مسلم لیگ ق کی رہنما تمکین آفتاب ملک نے موو آن میں بطور مرکزی سیکرٹری انفارمیشن شمولیت کا اعلان کیا۔ تمکین آفتاب ملک کا کہنا تھا کہ اس کے پاس تینوں بڑی جماعتوں کی طرف سے انکی پارٹی میں بہتر عہدے پر کام کرنے کی پیشکش تھی لیکن موو آن کو منتخب صرف اس لئے کیا ہے کہ میں اس پلیٹ فارم سے ملک کی بہتر انداز میں خدمت کرسکتی ہوں۔انہوں نے کہا کہ اداروں کی مظبوطی ایک اہم ضرورت ہے کیونکہ مظبوط اداروں کے بغیر ملکی ترقی کا خواب نامکمل ہے۔تمکین آفتاب کا کہنا تھا کہ موو آن پارٹی بہت جلد ملکی سیاست میں اپنا نام پیدا کر لے گی

آج کا اخبار

اتوار, 26 مارچ 2017


Read Basharat Online

تازہ ترین خبریں

روزنامہ بشارت ٹویٹر


Follow Daily_Basharat on Twitter
Sunny

23°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 32%
Wind: NNW at 11.27 km/h
Partly cloudy

26°C

لاہور

Partly cloudy
Humidity: 30%
Wind: NW at 22.53 km/h
Sunny

26°C

کراچی

Sunny
Humidity: 75%
Wind: W at 22.53 km/h
Mostly sunny

16°C

کوئٹہ

Mostly sunny
Humidity: 50%
Wind: SSE at 17.70 km/h
Mostly cloudy

23°C

پشاور

Mostly cloudy
Humidity: 40%
Wind: N at 6.44 km/h