Reporter HH

Write on منگل, 25 اپریل 2017

مالا کنڈ: مالا کنڈ میں آصف علی زرداری نے جلسہ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ میں نے پختونوں کو شناخت دی،پیپلزپارٹی نے ہمیشہ غریبوں کے لئے کام کیا،سی پیک کی حکمرانوں کو سمجھ نہیں ہے،حکمران آپ کی روٹی کھا رہے ہیں ہم واپس لیں گے۔
انہوں نے کہاہم اپنے جھنڈوں میں شہیدوں کو دفن کرتے ہیں لیٹروں کے پیٹ سے سب کچھ نکالیں گے ،سی پیک ہم نے بنایا تھا،لیٹروں نے لوٹ لیا،فاٹا کے معاملے پر سیاست کی جارہی ہے،میاں صاحب آپ ضیاء الحق کے فلسفے کو لیکر چل رہے ہیں

Write on منگل, 25 اپریل 2017

کراچی : کراچی سمیت سندھ بھر میں امتحانات مذاق بن گئے ، میٹرک کے بعد انٹرمیڈیٹ کے امتحانات میں بھی نقل زوروں پر رہی ۔ سکھر بورڈ کے تحت انگریزی کے پرچے میں امیدوار کتابوں ، گائیڈز اور پھروں سے آزادانہ نقل کرتے رہے ۔
امیدواروں نے موبائل فون کا استعمال بھی دھڑلے سے کیا ۔ انتظامیہ حسب روایت ہمیشہ کی طرح خاموش تماشائی بنی رہی ۔ کتابیں ، موبائل ، چھوٹی چھوٹی چٹیں ، ڈیسکوں کے نیچے ، جیبوں میں جہاں جسے جگہ ملی امیدواروں نے پھرے چھپائے اور خوب چلائے ۔ انتظامیہ ہمیشہ کی طرح خاموش تماشائی بنی رہی ۔ سکھر بورڈ کے زیر اہتمام سکھر ، خیرپور ، گھوٹکی اور نوشہرو فیروز میں قائم 106 امتحانی مراکز میں نقل کا بازار گرم رہا ۔
امیدواروں نے گیارہویں جماعت انگریزی کے پرچے میں کتابوں ، گائیڈز اور موبائل کا آزادانہ استعمال کیا ۔ سکھر بورڈ کے چیئرمین سید مجتبیٰ شاہ خود امتحانی مراکز پہنچے اور کلو گرام کے حساب سے نقل کا مواد برآمد کیا ۔ چیئرمین سید مجتبیٰ شاہ نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے بتایا گیٹ پر تلاشی کے باوجود نقل کا مواد پکڑا جا رہا ہے ، کسی کو نہیں چھوڑیں گے
سندھ میں میٹرک اور انٹرمیڈیٹ کے امتحانات ایک طویل عرصے سے مذاق بن کر رہ گئے ہیں ، حکومت کے دعووں کے باوجود نقل کی روک تھام کے لیے کیے جانے والے اقدامات مؤثر ثابت نہیں ہو سکے

Write on منگل, 25 اپریل 2017

راولپنڈی: فوجی عدالتوں سے سزایافتہ 4کالعدم تحریک طالبان کے دہشت گردوں کو پھانسی دے دی گئی ہے۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق فوجی عدالتوں سے سزایافتہ 4 دہشت گردوں کو پھانسی دے دی گئی ہے۔ جن دہشت گردوں کو پھانسی دی گئی ان میں رحمان الدین، مشتاق خان، عبیدالرحمان اور ظفر اقبال شامل ہیں۔
آئی ایس پی آرکا کہنا ہے کہ دہشت گردوں کا تعلق کالعدم تحریک طالبان پاکستان سے ہے اور یہ قانون نافذ کرنے والے اداروں، پاک فوج پر حملوں اور بے گناہ شہریوں کے قتل سمیت سنگین وارداتوں میں ملوث تھے۔
آئی ایس پی آر کے کے مطابق کالعدم ٹی ٹی پی کا رحمان الدین مسلح افواج، قانون نافذ کرنےوالے اداروں پرحملوں میں ملوث تھا جب کہ مشتاق خان نے فورسز پرحملہ کرکے متعدد سپاہیوں کو شہید کیا تھا۔ ٹی ٹی پی کا عبیدالرحمان معصوم شہریوں کے قتل میں ملوث رہا ہے جب کہ کالعدم ٹی ٹی پی کے فعال رکن ظفر اقبال نے فورسز پر حملے کرکے جونیئر کمیشنڈ افسر اور ایف سی اہلکار کو شہید کیا تھا۔

Write on منگل, 25 اپریل 2017

کرم ایجنسی: گودر میں مسافر بس سڑک کنارے نصب بارودی سرنگ سے ٹکرا گئی جس کے نتیجے میں 2 خواتین سمیت 10 افراد جاں بحق جب کہ 13 زخمی ہوگئے۔
پارہ چنار کے علاقے گودر میں پارہ چنار سے سدہ جانے والی مسافر وین سڑک کنارے نصب بارودی سرنگ سے ٹکراگئی۔ واقعے کے فوری بعد مقامی افراد اور امدادی اہلکاروں نے زخمیوں کو قریبی اسپتال منتقل کردیا۔ اسپتال انتظامیہ نے 10 افراد کے جاں بحق ہونے کی تصدیق کردی ہے جب کہ 13 زخمیوں کو طبی امداد فراہم کی جارہی ہے جن میں سے 5 کی حالت تشویش ناک ہے، دھماکے کے بعد سیکیورٹی اہلکاروں کی بڑی تعدادعلاقے کو گھیرے میں لے کر سرچ آپریشن کررہی ہے۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق امدادی کارروائیوں کے لیے خصوصی طور پر ایم آئی17 ہیلی کاپٹر پارہ چنار پہنچایا گیا، جس کے ذریعے شدید زخمیوں کو طبی امداد کے لیے پشاور منتقل کردیا گیاہے۔
وزیراعظم نواز شریف نے واقعے میں قیمتی جانوں کے ضیاع پر گہرے دکھ اور متاثرہ خاندانوں سے تعزیت اور ہمدردی کا اظہار کیا ہے

Write on ھفتہ, 22 اپریل 2017

کراچی: عالمی شہرت یافتہ پاکستانی اداکار معین اختر کی چھٹی برسی آج منائی جارہی ہے۔
24 دسمبر 1950 کو کراچی میں پیدا ہونے والے معروف اداکارمعین اختر فن کی دنیا کا ایسا ستارہ ہے جو شائقین کے دلوں میں آج بھی زندہ ہے۔ انہوں نے 16 سال کی عمرمیں فنی سفرکا آغاز اسٹیج ڈراموں سے شروع کیا۔ اسٹیج ڈراموں ’’بڈھا گھرپہ ہے‘‘ اور ’’بکرا قسطوں پر‘‘ نے معین اختر کو شہرت کی بلندیوں پر پہنچا دیا جب کہ’’روزی‘‘،’’ففٹی ففٹی‘‘،’’ہاف پلیٹ‘‘،’’شوٹائم‘‘،’’انتظار فرمایئے‘‘اور’’آنگن ٹیڑھا‘‘ ان کے یادگار ڈرامے ہیں۔
ٹی وی پر جہاں انہوں نے انور مقصود اور بشریٰ انصاری کے ساتھ مل کر کئی شاہکار پروگرام پیش کیے وہیں منچلے نوجوان سے لے کر ایک سنکی بوڑھے تک کے جو کردار انھوں نے ادا کیے انہیں دیکھ کر آج بھی ہونٹوں پر ہنسی مچل جاتی ہے جب کہ معین اختر کو ان کی ہمہ جہت فنکارانہ صلاحیتوں کی وجہ سے صدارتی تمغہ برائے حسن کارکردگی سمیت کئی اہم قومی اور بین الاقوامی ایوارڈز سے بھی نوازا گیا ہے۔

Write on ھفتہ, 22 اپریل 2017

کابل: طالبان نے افغان فوج کے تربیتی کیمپ پر حملہ کردیا جس کے نتیجے میں 50 سے زائد اہلکار ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے۔
غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق افغانستان کے شمالی صوبہ بلغ کے صدر مقام مزار شریف میں فوجی وردیوں میں ملبوس تقریباً 10 حملہ آوروں نے فوجی کیمپ پر حملہ کردیا جس کے بعد دونوں دہشت گردوں نے پہلے مسجد اور بعدازاں کھانا کھانے کے مقام پر فوجیوں پر گولیاں برسائیں جس کے نتیجے میں 50 سے زائد اہلکار ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے جب کہ ہلاکتوں میں مزید اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔
وزارت دفاع کے ترجمان کے مطابق فوجی تربیتی مرکز پر فوجی لباس میں ملبوس دہشت گرد گاڑی میں بیٹھ کر داخلی دروازے پر کلئیرنس لینے کے بعد دوسرے دروازے تک پہنچے جہاں اہلکار نے ان سے پوچھ گچھ کی تو ایک حملہ آور نے خود کو دھماکے سے اڑالیا جب کہ گاڑی میں موجود دہشت گرد فوجی کیمپ کے اندرونی احاطے میں داخل ہوگئے جہاں ان میں سے ایک گروپ نے مسجد میں نماز پڑھنے والے فوجیوں کو نشانہ بنایا جب کہ دوسرے گروہ نے کھانا کھانے کے مقام پر اہلکاروں پر فائرنگ کی۔
حکام کے مطابق 10 میں سے 7 حملہ آور فائرنگ کے تبادلے میں مارے گئے جب کہ 2 نے خود کو دھماکے سے اڑایا اور ایک کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

Write on ھفتہ, 22 اپریل 2017

کراچی: ڈیفنس کے علاقے میں ڈی آئی جی پشاور شہاب مظہر کے بیٹے کو گھر کے محافظ نے ہی قتل کر دیا۔
کراچی کے علاقے ڈیفنس خیابان سحر میں ڈی آئی جی پشاور شہاب مظہر کے بیٹے عمر شہاب کو گھر کے محافظ فقیر محمد نے رسی سے گلہ گھونٹ کر قتل کردیا اور پھر خود کو ایک کمرے میں بند کردیا، بعد ازاں ملزم نے پولیس کو گرفتاری پیش کردی اور اعتراف جرم بھی کر لیا۔
ملزم فقیر محمد کا کہنا تھا کہ اسے 2 لاکھ روپے کی ضرورت تھی اور اس نے ڈی آئی جی شہاب مظہر کی اہلیہ سے مطالبہ کیا تھا کہ مجھے قرض اتارنے کے لئے رقم چاہیئے لیکن ان کے منع کرنے پر عمر شہاب سے جھگڑا ہو گیا اور پھر طیش میں آ کر اسے قریب پڑی رسی سے پھندا لگا کر قتل کردیا۔ فقیر محمد گزشتہ 5 ماہ سے ڈی آئی جی شہاب کے گھر پر ملازمت کر رہا تھا اور اس کا تعلق کشمور سے ہے۔
دوسری جانب ایس پی کلفٹن ڈاکٹر اسد ملک کا کہنا ہے کہ ملزم سے ابتدائی تحقیق کے مطابق تو قتل کا واقعہ 2 لاکھ روپے کا تنازع ہی معلوم ہوتا ہے لیکن مکمل تحقیقات کے بعد ممکنہ طور پر کیس کسی اور طرف بھی جا سکتا ہے۔

Write on منگل, 18 اپریل 2017

اسلام آباد: سپریم کورٹ کی جانب سے پاناما کیس کا فیصلہ 20 اپریل کو سنایا جائے گا۔

روزنامہ بشارت کےمطابق سپریم کورٹ پاناما کیس کا محفوظ فیصلہ 20 اپریل کو سنائے گی۔  سپریم کورٹ نے پاناما کیس کا فیصلہ 23 فروری کو محفوظ کیا تھا۔


Read Basharat Online

تازہ ترین خبریں

روزنامہ بشارت ٹویٹر


Follow Daily_Basharat on Twitter
Showers

26°C

اسلام آباد

Showers
Humidity: 31%
Wind: W at 17.70 km/h
Mostly cloudy

36°C

لاہور

Mostly cloudy
Humidity: 15%
Wind: WNW at 11.27 km/h
SP_WEATHER_BREEZY

31°C

کراچی

SP_WEATHER_BREEZY
Humidity: 59%
Wind: WSW at 51.50 km/h
Sunny

26°C

کوئٹہ

Sunny
Humidity: 5%
Wind: WNW at 22.53 km/h
Partly cloudy

32°C

پشاور

Partly cloudy
Humidity: 20%
Wind: ESE at 22.53 km/h