Reporter HH

Reporter HH

Write on جمعہ, 24 مارچ 2017

اورکزئی ایجنسی: مقامی قبائل نے علاقائی رواج کے مطابق دہشت گردوںاور ان کے ساتھیوں کے گھرجلا دیے۔

اورکزئی ایجنسی کے علاقے ہندواڑہ میں مقامی قبائل کا جرگہ ہوا تھا جس میں فیصلہ کیا گیا تھا کہ دہشت گردوں، ان کے ساتھیوں اور سہولت کاروں کے خلاف علاقائی رواج کے تحت کارروائی کی جائے گی۔
فیصلے کی رو سے مقامی قبائل کے رضاکاروں نے دہشت گردوں اور ساتھیوں کے گھروں کو آگ لگا دی، جو گھر جلائے گئے وہ چند روز قبل ایک کارروائی میں ہلاک ہونے والے دہشت گرد کمانڈر شاہ دوران اور اس کے ساتھیوں کے تھے۔
واضح رہے کہ 22 مارچ کو لوئر اورکزئی کے علاقے عثمان خیل میں سکیورٹی فورسز کی دہشت گردوں سے جھڑپ ہوئی تھی جس میں میجر اور سپاہی شہید اور 5 دہشتگرد مارے گئے تھے۔ مارے گئے دہشتگردوں میں سے ایک کی شناخت کالعدم تنظیم کے اہم کمانڈر شاہ دوران کے نام سے ہوئی جب کہ دیگر دہشتگرد اس کے ساتھی تھے۔

Write on منگل, 21 مارچ 2017

اسلام آباد: بھارت نے مییارپن بجلی منصوبے پر پاکستان کا اعتراض تسلیم کرتے ہوئے ڈیزائن کی تبدیلی تک منصوبے پرکام روکنےکی یقین دہانی کرادی ہے۔

پاک بھارت انڈس واٹر کمشنرز کے مذاکرات کے  دوسرے دورمیں  فریقین نے آبی وسائل سے متعلق مسائل اور اختلافات کے حل کے طریقوں پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا۔ پاکستانی وفد کی قیادت واٹر کمشنر مرزا آصف بیگ جب کہ بھارتی وفد کی قیادت واٹر کمشنر پی کے سکسینا نے کی جس کے دوران بھارت نے120 میگاواٹ کے مییارپن بجلی منصوبے پر پاکستان کا اعتراض تسلیم کرتے ہوئے ڈیزائن کی تبدیلی تک منصوبے پرکام روکنےکی یقین دہانی کرائی جب کہ پاکستان نے بگلیہار اور سالار ڈیم کی تفصیلات بھی بھارت سے طلب کی ہیں۔

انڈس واٹرکمشنرمرزا آصف بیگ کا کہنا تھا کہ پاکستان نے  پکال ڈل کے ڈیزائن پربھی اپنا اعتراض بھارت کوبتادیا جس کا جواب ہندوستان بعد میں دے گا 

Write on منگل, 21 مارچ 2017

کراچی: پی آئی اے کی لاجواب سروس نے ایک اور کارنامہ سرانجام دیتے ہوئے سیالکوٹ سے عمرے کے لئے جانے والے 450 زائرین کو حجاز مقدس لے جانے کے بجائے کراچی لا کر اتار دیا۔
باکمال لوگ لاجواب سروس کی مصداق پی آئی اے آئے روز خبروں کی زینت بنی رہتی ہے کبھی عملے کے ناروا سلوک کے باعث تو کبھی مسافروں کا سامان گم ہوجانے کی وجہ، کبھی پروازوں کی تاخیر کے باعث، کبھی حادثوں کی وجہ سے اور کبھی عملے کی کوتاہی کے باعث اسمگلنگ ہونے کے باعث۔ کبھی اربوں روپے خسارے کی وجہ سے اور کبھی بوسیدہ حالت کی وجہ سے۔
ان تمام وجوہات کے باوجود حکمرانوں کے کانوں پر جوں تک نہیں رینگتی اور مسافرپریشانی کا شکار رہتے ہیں۔ گزشتہ رات بھی پی آئی اے کی پرواز پی کے 745 نے 10 بج کر 45 منٹ پر 450 افراد کو سیالکوٹ سے جدہ روانہ ہونا تھا تاہم پرواز نے سیالکوٹ سے ہی 4 گھنٹے تاخیر سے اڑان بھری اور اس کے بعد حجاز مقدس جانے کے بجائے متعمرین کو کراچی پہنچادیا گیا۔
مسافروں کا کہنا ہے کہ صبح 5 بجے کراچی پہنچنے والے مسافروں کو سوا گھنٹے تک طیارے میں ہی بٹھائے رکھا گیا اور اس کے بعد مسافروں کو ہوٹل لے جانے کے بجائے لاؤنج میں بٹھا دیا گیا اور تاحال پرواز کی روانگی کا وقت نہیں بتایا جارہا۔
دوسری جانب ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ سیالکوٹ سے تاخیر سے پہنچنے والی پرواز کو کراچی میں اتارا گیا اور اسی تاخیر کی وجہ سے عملے کی ڈیوٹی کا ٹائم ختم ہورہا تھا اور عملے کی تبدیلی کی وجہ سے پرواز کو کراچی میں لایا گیا۔

Write on منگل, 21 مارچ 2017

پشاور: وزیراعظم نواز شریف کے حکم پر 32 روز سے بند طورخم بارڈر پر پاک افغان سرحد کو کھول دیا گیا ہے جس کے بعد تجارتی ٹرکوں کی آمد و رفت شروع ہو گئی۔
گزشتہ روز وزیراعظم نواز شریف کی جانب سے جذبہ خیر سگالی کے تحت پاک افغان سرحد کو فوری طور پر کھولنے کے احکامات جاری کیے گئے تھے جس کے بعد آج 32 روز سے بند پاک افغان سرحد کو کھول دیا گیا ہے، صبح 7 بجے طورخم سرحد کھلنے پر دونوں ملکوں کے درمیان آمد و رفت شروع ہو گئی، کارخانو مارکیٹ پشاور اور جمرود میں پھنسے کنٹینرز طورخم کی طرف جانا شروع ہو گئے ہیں جب کہ سرحد کھلنے پر ڈرائیورزکی جانب سے خوشی کا اظہار کیا گیا ہے۔
باب دوستی پر تجارتی ٹرکوں کی کلیئرنس کے لیے کسٹم عملہ کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئی ہیں، شہریوں کا ڈیٹا انٹری کرنے والا عملہ بھی ڈیوٹی پر پہنچ چکا ہے جب کہ سرحد پر ویزہ کی سختی سے پابندی کی جارہی ہے اور مکمل سفری دستاویزات کو چیک کرکے سرحد پار کرنے کی اجازت دی جارہی ہے۔

Write on ھفتہ, 18 مارچ 2017

فرانس کے دارالحکومت کے دوسرے بڑے ہوائی اڈے اورلی ایئرپورٹ پر فائرنگ کے نتیجے میں ایک مبینہ حملہ آور ہلاک ہوگیا۔
مسافروں کے مطابق اورلی ایئرپورٹ کے ساؤتھ ٹرمینل میں ایک نامعلوم شخص نے وہاں تعینات فوجی کی بندوق چھیننے کی کوشش کی جس دوران بندوق سے گولیاں چل گئیں۔خوش قسمتی سے مسافر اس فائرنگ سے محفوظ رہے لیکن فوجی کی بندوق چھیننے کی کوشش کرنے والا شخص ہلاک ہوگیا۔
فرانسیسی پولیس نے فوری طور پر اس واقعے کی تحقیقات شروع کردی ہیں لیکن فی الحال اس شخص کے بارے میں معلوم نہیں ہوسکا کہ وہ کون تھا، کہاں سے آیا تھا اور فوجی سے بندوق چھیننے کی کوشش کیوں کررہا تھا۔ علاوہ ازیں اب تک یہ بھی پتا نہیں چل سکا ہے کہ آیا وہ شخص اکیلا تھا یا کسی دہشت گرد گروہ کے ساتھ اولے ایئرپورٹ پر کارروائی کرنے آیا تھا۔

Write on ھفتہ, 18 مارچ 2017

لاہور:چشتیاں روڈ پر کار حادثے میں قومی ایتھلیٹ نادیہ نذیر بیٹے سمیت جاں بحق ہو گئیں۔
لاہور میں چشتیاں روڈ پر قومی ایتھلیٹ نادیہ نذیر کار حادثے میں بیٹے سمیت جاں بحق ہو گئیں۔ واپڈا سے تعلق رکھنے والی ایتھلیٹ نادیہ نذیر اسلامی اور سیف گیمز میں پاکستان کی نمائندگی کر چکی ہیں۔

Write on ھفتہ, 18 مارچ 2017

کراچی: ایم کیوایم کا 33 واں یوم تاسیس آج منایا جارہا ہے اور رینجرز کی بھاری نفری نے کارکنان کی ممکنہ آمد کے پیش نظر حفاظتی انتظامات سنبھال لئے ہیں۔
ایم کیو ایم آج اپنا 33 واں یوم تاسیس منارہی ہے اور ممکنہ طور پر ایم کیوایم پاکستان اور لندن کے کارکنان کی عزیز آباد میں واقع یادگار شہدا پرآمد بھی ہوگی سیکیورٹی خدشات کے پیش نظر رینجرز کی بھاری نفری عزیزآباد مکا چوک پر پہنچ گئی ہے اور رینجرز کے متعدد اہلکار یادگار شہدا کے اطراف پر بھی تعینات کردیئے گئے ہیں جب کہ یادگار شہدا کے داخلی راستوں پر ناکہ بندی کردی گئی ہے۔

رینجرز اہلکاروں کے علاوہ پولیس کی بھاری نفری بھی عائشہ منزل، کریم آباد اور اس کے اطراف کی سڑکوں پر تعینات کردی گئی ہے۔

Write on جمعہ, 17 مارچ 2017

اسلام آباد: پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائن کواپنی پریمئیرسروس سے گزشتہ برس کے صرف  4 ماہ میں 2 ارب 10 کروڑروپے کا نقصان ہوا ہے۔
ہوابازی ڈویژن نے قومی ایئرلائن کی پریمیئرسروس میں گھاٹے سے متعلق تفصیلات قومی اسمبلی میں جمع کرائی ہے، جس میں کہا گیا ہے کہ 14 اگست 2016 سے 31 دسمبر2016 تک ساڑھے 4 ماہ کے دوران پریمیئرسروس پر3 ارب 90 کروڑروپے خرچ ہوئے جب کہ اس دوران آمدنی ایک ارب 80 کروڑروپے رہی، اس طرح پریمیئرسروس سے قومی خزانے کو2 ارب 10 کروڑروپے کا نقصان ہوا۔
واضح رہے کہ پی آئی اے نے ملک کے مختلف شہروں سے برطانیہ کے لیے خصوصی پریمئیرسروس شروع کی تھی جس کے لئے سری لنکا کی قومی فضائی کمپنی سے طیارے لیزپرحاصل کئے تھے اوراس کا افتتاح وزیر اعظم محمد نوز شریف نے کیا تھا۔

آج کا اخبار

اتوار, 26 مارچ 2017


Read Basharat Online

تازہ ترین خبریں

روزنامہ بشارت ٹویٹر


Follow Daily_Basharat on Twitter
Sunny

23°C

اسلام آباد

Sunny
Humidity: 32%
Wind: NNW at 11.27 km/h
Partly cloudy

26°C

لاہور

Partly cloudy
Humidity: 30%
Wind: NW at 22.53 km/h
Sunny

26°C

کراچی

Sunny
Humidity: 75%
Wind: W at 22.53 km/h
Mostly sunny

16°C

کوئٹہ

Mostly sunny
Humidity: 50%
Wind: SSE at 17.70 km/h
Mostly cloudy

23°C

پشاور

Mostly cloudy
Humidity: 40%
Wind: N at 6.44 km/h